۲۶ بهمن ۱۳۹۴ ۰۶:۳۹
کد خبر: ۲۹۱۲۵

خانه نشریات دانشگاه علامه طباطبائی با همکاری مرکز آموزش معاونت فرهنگی و اجتماعی، چهاردهمین دوره آموزش روزنامه‌نگاری در نشریات دانشجویی را برگزار می‌کند.


به گزراش عطنا، این دوره شامل اصول روزنامه‌نگاری مطبوعاتی (۶ ساعت)، قانون و حقوق مطبوعات (۲ ساعت)، گرافیک مطبوعاتی (۲ ساعت)، اخلاق مطبوعاتی (۲ ساعت) خواهد بود.


لازم به ذکر است این دوره طی دو روز برگزار خواهد شد؛ روز اول پنج‌شنبه ۲۹ بهمن ۹۴، ساعت ۹ الی ۱۷ عصر و هم چنین روز دوم پنج‌شنبه ۶ اسفند ۹۴، ساعت ۹ الی ۱۷ عصر، که مجموعا معادل 12 ساعت آموزش را در بر می‌گیرد. محل برگزاری این دوره، دانشکده اقتصاد به نشانی خیابان بهشتی، نبش خیابان شهید احمدقصیر (بخارست) است


شرکت در این دوره‌ برای صاحبان امتیاز (اشخاص حقیقی)، مدیران مسئول و سردبیران نشریات دارای مجوز دانشگاه، که تاکنون در این دوره‌ها شرکت نکرده‌اند، الزامی است.


گفتنی‌است هزینه شرکت در دوره برای صاحبان امتیاز، مدیران مسئول و سردبیران مبلغ 10 هزار تومان؛ عموم دانشجویان دانشگاه، 30 هزار تومان و سایرین 60 هزار تومان می‌باشد.


همچنین با توجه به فشرده بودن طول مدت دوره، غیبت در حتی یک کلاس به منزله انصراف است. در پايان به شرکت کنندگان گواهي پايان دوره ارائه مي‌شود. بنابر اعلام خانه مرکز آموزش معاونت فرهنگی، در این دوره‌ها اولویت با دانشجویانی‌ست که زودتر ثبت نام نمایند


علاقه‌مندان جهت ثبت نام، با شماره تلفن خانه نشریات: 88900026 تماس گرفته یا به این آدرس مراجعه کنند.



 14 Dore Nashrie

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار