۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ ۰۰:۴۲
کد خبر: ۸۸۹۶
dore12
دوازدهمین دوره آموزش روزنامه‌نگاری، توسط معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه، ویژه صاحبان امتیاز، مدیران مسئول و سردبیران نشریات دانشجویی، در روزهای پنج شنبه از 10 و 17 اردیبهشت‌ماه 1394 از ساعت 8 تا 18 در ساختمان معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه (خ کریم خان زند، نبش آبان شمالی) برگزار می‌شود.

به گزارش عطنا، در این دوره دو روزه که 15 ساعت است، مواد درسی «سبكهای خبرنويسی»، «شيوه‌های تهيه گزارش و مقاله» و «تكنيكهای مصاحبه»، «قانون مطبوعات»، «اخلاق مطبوعاتی»، «دستورالعمل اجرایی ضوابط ناظر بر فعالیت نشریه‌های دانشگاهی» است که تدریس و به دانشجویان گواهینامه شرکت در دوره آموزشی روزنامه‌نگاری داده می‌شود.

dore12

این گزارش حاکی است، مهلت ثبت نام حداکثر تا 7 اردیبهشت ماه 1394 است. ضمن‌آنکه علاقمندان می توانند با مراجعه به مرکز آموزش معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه به نشانی خ کریم خان زند، نبش آبان شمالی، پلاک 76، طبقه 3، تلفن: 88900028 ثبت‌نام حضور کنند.

به گزارش خبرنگار ما، ثبت نام پیامکی نیز با ارسال نام و نام خانوادگی و نام دوره آموزشی به شماره تلفن همراه 09120214507 امکان‌پذیر است.

بر اساس این گزارش، شرایط و مقررات دوره آموزشی شامل موارد زیر است:

1- شرکت در اين دوره‌ براي صاحبان امتياز، مديران مسئول و سردبيران نشريات داراي مجوز از کميته ناظر بر نشريات دانشگاه، الـزامي است و برای سایر دانشجویان علاقه‌مند در صورت وجود ظرفیت بلامانع است.

2- هزينه شرکت در دوره براي عموم دانشجويان، مبلغ 30 هزار تومان و برای مسئولین نشریات (صاحبان امتياز، مديران مسئول و سردبيران نشريات) به صورت نیم بهاء (مبلغ 15 هزار تومان) مي‌باشد.

3- حضور به موقع و منظم دانشجو در کلاس‌ها ضروری است.

4- قبل از حضور استاد؛ دانشجو باید در کلاس حضور داشته باشد.

5- تاخیر بیش از 15 دقیقه، غیبت محسوب می‌شود.

6-  با توجه به فشرده بودن دوره، غيبت حتی در یک کلاس درسی، به منزله انصراف است.

7- در پايان، به شرکت کنندگان گواهي پايان دوره ارائه مي‌شود.

8- حضور همراه به هر عنوان در کلاس ممنوع است.

9- در صورتی که دانشجو به هر علتی از ادامه کلاس بازماند، وجه پرداخت شده، بازگردانده نمی‌شود.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار