۲۳ آذر ۱۳۹۸ ۱۵:۱۹
کد خبر: ۲۸۹۰۴۴
نشست روز جهانی حسابدار

مراسم روز جهانی حسابدار با حضور غلامعلی کارگر، معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه، حسن آباقری، مدیر امور مالی و جمعی از کارکنان و حسابداران این مدیریت برگزار شد.


به گزارش عطنا، کارگر در ابتدای این مراسم از همکاری و همیاری کارکنان و حسابداران این حوزه قدردانی و تشکرکرد.


او در ادامه در سخنانی گفت: مدیران، موظف به افزایش عشق و علاقه میان کارمندان هستند و بدون عشق و علاقه هیچ کاری انجام نمی شود. همه ما کارمندان مانند مداد رنگی هستیم و ممکن است از رنگ های مورد علاقه هم نباشیم ولی برای کامل کردن یک نقاشی به یاری هم نیاز داریم.


وی افزود: بحث های سازمانی، تهمت ها و افترا زدن ها، پیشگویی ها و فرارکردن ها به جلو علیه یکدیگر اگر تبدیل به فرهنگ سازمانی شود، آفت سازمان می شود.


وی ادامه داد: از مهمترین دلایل به وجود آمدن این اتفاقات، عدم انگیزه کارکنان یا عدم امید میان آنهاست.


کارگر تاکید کرد: سازمان باید یک محیط تفریحی باشد، به همین علت وظیفه من و امثال من ایجاد انگیزه و امید میان شما کارمندان است.


معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه با اشاره به وجود کرامت انسانی توضیح داد: اگر متوجه باشیم که مردم چه گرفتاری هایی دارند و چه قدر تحت فشارند، در روابط، تعامل، تحمل و برداشت ما بسیار تأثیر خواهد داشت؛ هر چه بیشتر از مردم و مشکلاتشان خبردار باشیم، آستانه تحمل خود را بالاتر می بریم.


او در ادامه تأکید کرد: معاونت توسعه و منابع انسانی، معاونت پشتیبانی و خدماتی است که کار ریاستی انجام نمی دهد.


وی در پایان توضیح داد: به تمامی معاونت ها اعتماد راسخ داریم و در تمامی زمینه ها از آنان حمایت و پشتیبانی می کنیم.


گفتنی است، طی این نشست کارگاهی با تدریس دکتر حسین سلیمی بجستانی، معاون سابق دانشجویی در جهت ارائۀ راهنمایی های لازم در هنگام ایجاد استرس ها، اضطراب ها و مواقع بحران برگزار شد.


در پایان این مراسم از تعدادی از کارمندان نمونه مدیریت امور مالی تقدیر و تشکر شد.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار