۲۲ آذر ۱۳۹۵ ۱۱:۳۴
کد خبر: ۵۹۵۷۳
namayeshgah-pazhuheshi-19

مدیر امور پژوهشی دانشگاه علامه گفت: کار آماده‎سازی نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و تحقیقاتی استادان و پژوهشگران دانشگاه علامه طباطبائی از روز شنبه 20 آذرماه با شروع هفته پژوهش در پردیس اصلی دانشگاه واقع در دهکده المپیک انجام شد و این نمایشگاه تا پایان هفته جاری برقرار است.


دکتر عبدالساده نیسی در مصاحبه با خبرنگار عطنا گفت: یکی از برنامه‌های مهم معاونت پژوهشی به مناسبت هفته پژوهش، برپایی نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی دانشگاه است که معمولا هرساله این نمایشگاه از ابتدای هفته پژوهش تا پایان آن در پردیس مرکزی دانشگاه برگزار می‌شود.


وی با بیان اینکه کار آماده‌سازی نمایشگاه از شنبه 20 آذرماه آغاز شد، گفت: نمایشگاه از یکشنبه 21آذرماه تا سه‌شنبه ادامه خواهد داشت که در صورت استقبال روز چهارشنبه نیز تمدید می‌شود.


دکتر نیسی تصریح کرد: این نمایشگاه سه‌شنبه 23 آذرماه با ویژه برنامه روز پژوهش مهمان تمام استادان دانشگاه که چیزی حدود 500 نفر هستند و نیز معاونان دانشگاه و سخنرانی دکتر سلیمی است که انتظار می‌رود بیشترین بازدید را در این روز داشته باشیم.


مدیر امور پژوهشی دانشگاه علامه هدف برپایی این نمایشگاه را آشنایی با دستاوردهای پژوهشی استادان و پژوهشگران توصیف کرد و گفت: نمایش دستاوردهای دانشگاه علامه که شامل کتب، مقالات، طرح‌های پژوهشی و .. است سبب ایجاد رقابت و انگیزه در میان اهالی پژوهش و استادان دانشگاه می‌شود.


وی درباره سایر غرفه‌های این نمایشگاه ادامه داد: به هر دانشکده یک غرفه اختصاص داده می‌شود تا دستاوردهای یک سال گذشته و نیز دستاوردهای مهم سال‌های قبل آن دانشکده را جهت آشنایی دانشجویان با عملکرد استادان و پژوهشگران به نمایش بگذارد.


نیسی درباره غرفه‌های این معاونت در نمایشگاه گفت: معاونت پژوهشی دانشگاه علامه طباطبائی با چهار  مدیریت که شامل مدیریت امور پژوهشی، امور بین‌الملل، انتشارات و کتابخانه است دستاوردهای خود را در این نمایشگاه به اجرا می‌گذارند.


وی در پایان خاطرنشان کرد: از تمامی دانشجویان دانشگاه بزرگ علامه طباطبائی دعوت می‌کنم تا ضمن بازدید از این نمایشگاه از دستاوردهای یک سال اخیر باخبر شوند و جایگاه نسبی علمی-پژوهشی دانشکده خود را با دانشکده‌های دیگر ارزیابی کنند.


گوشه‌هایی از این نمایشگاه را با هم می‌بینیم:


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار