۲۱ مهر ۱۳۹۸ ۱۰:۳۸
کد خبر: ۲۸۶۲۴۸
محمود ضیایی در اختتامیه همایش «مدیریت، تولید ملی و توسعه اشتغال»

همزمان با برگزاری سمینار «توسعه ژئوپارک ها در ایران، از نظریه تا عمل» در محل دانشکده مدیریت و حسابداری دانشگاه علامه طباطبائی، تفاهم نامۀ پنج جانبه ای برای همکاری های علمی- پژوهشی و ارائه خدمات مشاوره ای در زمینۀ ژئوتوریسم و توسعه ژئوپارک ها میان دانشگاه علامه طباطبائی، دانشگاه گیسن آلمان، دانشگاه مازندران، ژئوپارک جهانی یونسکو جزیره قشم و وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی به امضا رسید.


به گزارش عطنا، این تفاهم‌نامه توسط دکتر لعیا الفت، رئیس دانشکده مدیریت و حسابداری و دکتر محمود ضیائی، رابط و نماینده اجرایی‌سازی تفاهم‌نامه به نمایندگی از دانشگاه علامه طباطبائی، پروفسور آندریاس دیتمن به نمایندگی از دپارتمان جغرافیای دانشگاه گیسن، دکتر روزبه میرزایی به نمایندگی از دپارتمان مدیریت جهانگردی دانشگاه مازندران، مهندس علیرضا امری کاظمی به نمایندگی از ژئوپارک جهانی یونسکو جزیره قشم و دکتر ولی تیموری به نمایندگی از وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی به امضا رسید.


دکتر محمود ضیائی دبیر این سمینار در سخنانی در ارتباط با این تفاهم‌نامه گفت: این تفاهم‌نامه با هدف بسط همکاری‌های بین‌المللی در زمینه ژئوتوریسم و ژئوپارک ها شکل گرفته است.


او ادامه داد: تبادل دانش تخصصی، انتقال تجارب مدیریتی و اجرایی، مهارت آموزی کارشناسان و آشنایی با نمونه هایی موفق از ژئوپارک ها از دیگر اهداف این تفاهم نامه است.


وی افزود: امید است در نتیجه هم افزایی ناشی از این همکاری داخلی و بین المللی و اجرایی شدن این تفاهم نامه، شاهد توسعه هرچه بیشتر کمی و کیفی ژئوپارک های کشور در راستای اصول توسعه پایدار باشیم.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار