۱۹ خرداد ۱۳۹۸ ۱۴:۱۱
کد خبر: ۲۸۰۴۶۰
tafahomnameh-2

تفاهم نامه همکاری میان موسسه آموزش عالی بیمه اکو و پژوهشکده بیمه با حضور آتوسا گودرزی، رئیس موسسه آموزش عالی بیمه اکو و حمید کردبچه، رئیس پژوهشکده بیمه به امضا رسید.


به گزارش عطنا، پس از نشست های گذشتۀ میان رئیس و اعضای هیئت علمی موسسه آموزش عالی بیمه اکو دانشگاه علامه طباطبائی با رئیس کل بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران و همچنین رئیس پژوهشکدۀ بیمه، تفاهم نامه ای میان موسسه آموزش عالی بیمه اکو و این پژوهشکده به امضا رسید.


در این نشست، هر دو طرف ضمن استقبال از همکاری بین دو سازمان بر گسترش و تقویت همکاری های موجود و استفاده از ظرفیت های علمی، آموزشی و پژوهشی یکدیگر تاکید کردند.


همچنین آتوسا گودرزی آمادگی موسسه آموزش عالی بیمه اکو را برای همکاری در اجرای پروژه های پژوهشی پژوهشکده بیمه اعلام کرد.


گودرزی برگزاری دوره های کوتاه مدت و میان مدت آموزشی مورد نیاز صنعت بیمه کشور با همکاری مدیریت آموزش های تخصصی آزاد دانشگاه علامه طباطبائی را از مواردی اعلام کرد که این دانشگاه می تواند با پژوهشکده همکاری داشته باشد.


از جمله دیگر موارد مطرح شده در این تفاهم نامه می توان به اجرای پروژه های پژوهشی پژوهشکده بیمه، همکاری استادان موسسه در ترجمه کتاب های موسسه بیمه چارتر لندن و ترجمه و تالیف کتاب های روزآمد صنعت بیمه، تبادل اسناد علمی و کتابخانه ای دو مجموعه با یکدیگر، حمایت پژوهشکده بیمه از پایان نامه های دانشجویان تحصیلات تکمیلی موسسه و همچنین همکاری اعضای هیئت علمی پژوهشکده بیمه برای تدریس در موسسه و مشارکت آنها در پایان نامه های دانشجویان تحصیلات تکمیلی موسسه نام برد.


گفتنی است، در خصوص عملیاتی سازی و اجرای مفاد این تفاهم نامه مقرر شد تا بخش های مختلف در قالب کارگروه های مشترک هر دو مجموعه مورد بررسی اولیه قرار گرفته و سپس به مرحله اجرا در آیند.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر: