۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ ۲۰:۱۴
کد خبر: ۲۷۸۳۸۸
Untitled-1

نشست رئیس جدید پژوهشکده بیمه با رئیس و استادان موسسه آموزش عالی بیمه اکو دانشگاه علامه طباطبائی برگزار شد.


به گزارش عطنا، در ابتدای این نشست، دکتر آتوسا گودرزی، رئیس موسسه آموزش عالی بیمه اکو به معرفی ظرفیت های آموزشی و رشته های تحصیلی دایر در این موسسه پرداخت و در زمینۀ محورهای پیشنهادی همکاری میان موسسه و پژوهشکده در زمینه همکاری در طرح های پژوهشی، تبادل کتاب های علمی، برگزاری دوره ها و آزمون های بیمه ای اظهار نظر کرد.


در ادامۀ نشست، دکتر کردبچه، رئیس پژوهشکده بیمه از همکاری موسسه بیمه اکو و پژوهشکده بیمه استقبال کرد و همکاری های پیشین و آتی را فرصت ارزشمندی برای صنعت بیمه کشور دانست.


کردبچه به حجم گستردۀ نیازهای پژوهشی کشور در صنعت بیمه اشاره کرد و اظهار کرد: پژوهشکده بیمه به تنهایی جوابگوی این نیازها نیست و موسسه آموزش عالی بیمه اکو به واسطه ساختار علمی-پژوهشی و استادان توانمند آن می تواند بهترین گزینه برای پیشبرد طرح های پژوهشی فراروی صنعت بیمه کشور باشد.


در ادامه نشست، گودرزی به راه اندازی دوره دکترا در موسسه آموزش عالی بیمه اشاره کرد و گفت: موسسه قصد دارد که یک دورۀ کارشناسی ارشد در حوزه بیمه را نیز دایر کند.


او تاکید کرد: گرایش های این رشته های تحصیلی در مقاطع تکمیلی و عالی بر پایۀ نیازسنجی صنعت بیمه کشور است.


گودرزی در ادامه برای گسترش و استمرار همکاری علمی و پژوهشی میان موسسه آموزش عالی بیمه اکو و پژوهشکده بیمه، پیشنهاد گشایش دفترهای ویژه دو نهاد در محل موسسه و پژوهشکده را ارائه داد.


در پایان این نشست اعضا، اجرایی شدن موارد مطروحه را منوط به بررسی های کارشناسانه و نشست های بعدی دانستند.


گفتنی است، تفاهم نامه جدیدی میان موسسه آموزش عالی بیمه اکو و پژوهشکده بیمه در حال انعقاد است که مراحل پایانی خود را طی می کند.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* :
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار