۱۱ بهمن ۱۳۹۴ ۱۲:۳۳
کد خبر: ۲۷۱۶۲

«آموزش قرآن» از ارکان زیربنایی توسعه فرهنگ قرآن در جامعه است. از این رو آموزش قرآن در نظام جمهوری اسلامی از اهمیت راهبردی برخوردار است. آنچنان که آموزش و توسعه مهارت‌های روان‌خوانی، صحیح خوانی و درک معنای آیات قرآن کریم در میان اقشار مختلف جامعه به ویژه دانشجویان در بند ۶ از ماده ۱ (اهداف) منشور توسعه فرهنگ قرآنی ابلاغی مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) مورد تأکید قرار گرفته است.


بی شک برای تحقق و توسعه فرهنگ اصیل قرآنی و به عبارتی تجسم عینی جامعه قرآنی، اولین گام آشنایی عموم جامعه با ظواهر قرآن کریم و مؤانست با این کلام عزیز الهی است.
به گزارش عطنا، در همین راستا کانون قرآن و عترت (ع) با گردهم آوری اساتید، نخبگان و خادمان و دست اندرکاران قرآنی و ایجاد فضای بحث و گفتگو پیرامون مسائل آموزشی قرآنی و به منظور تقویت و توسعه نهضت قرآن آموزی در دانشگاه، با طراحی دوره‌های مختلف آموزش قرآن کریم در سطوح گوناگون تلاش نموده است.
این کانون همچنین در زمینه سایر فعالیت‌های آموزشی، جهت بسترسازی و ایجاد زمینه‌های مناسب برای اشاعه آموزش عمومی قرآن کریم و نیز تربیت نیروی انسانی متخصص مورد نیاز کشور، اقدام کرده است.
لازم به ذکر است برگزاری سی و یکمین جشنواره سراسری قرآن و عترت (ع) از جمله اقدامات این کانون است.
جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان، به این آدرس مراجعه فرمائید:



photo_2016-01-27_08-20-09

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار