۱۰ بهمن ۱۳۹۴ ۱۳:۴۰
کد خبر: ۲۷۰۹۷
دکتر-سلیمی-1

به گزارش عطنا و به نقل از خبرگزاری دانشجو، حسین سلیمی در پاسخ به این سوال که امسال در این دانشگاه حضور چهره‌های سیاسی از جمله ظریف به چشم می‌خورد، آیا برنامه‌ای برای دعوت بیشتر از مسئولان دولتی دارید، گفت: حتما باز هم از این برنامه‌ها در این دانشگاه برگزار می‌شود و نزدیک به ده نفر از اعضای هیئت دولت در سال 94 در دانشگاه ما حضور پیدا کردند و محصول آن هم این بوده که اساتید با مسئولان اجرایی دولت نشست‌هایی را برگزار کردند که یک بسته سیاسی را تهیه و تدوین کنند.


مناظره هسته ای در دانشگاه علامه - حسین سلیحیوی تاکید کرد: این بسته به زودی نهایی و رونمایی خواهد شد و به عنوان پیشنهادهای دانشگاه علامه برای اصلاح روند ارائه می‌شود.
رئیس دانشگاه علامه در ادامه تاکید کرد: ما فکر می‌کنیم که نقش اصلی که در حوزه سیاسی دانشگاه می‌تواند ایفا کند همین قضیه است ولی بعضی فکر می‌کنند جنجال آفرینی با فعالیت سیاسی مترادف است، در حالی که فلسفه اصلی دانشگاه ارائه راهکارهای سیاسی است.
وی تصریح کرد: نقش اصلی دانشگاه این است که بتواند با حوزه‌های اصلی سیاسی مرتبط شود و با توشه علمی که دارد به تصمیم‌گیری‌های دقیق‌تر کمک کند.
سلیمی در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم این بسته تا پایان ماه رونمایی شود و خلاصه آن در اختیار رسانه ها قرار بگیرد.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار