۲۱ مهر ۱۳۹۴ ۱۰:۰۰
کد خبر: ۲۲۸۰۳

بسته‌های سیاستی و پژوهشی دانشگاه علامه به دستگاه‌های اجرایی کشور ارائه می‌شود.


logo


به گزارش عطنا، حسین سلیمی رئیس دانشگاه علامه طباطبائی طی گفت و گویی با اشاره به عملکرد این دانشگاه در زمینه پژوهش‌های کاربردی و توانمندی اساتید دانشگاه علامه در تهیه و تدوین سیاست‌های اجرایی دستگاه‌های مختلف کشور اظهار داشت: در سال گذشته شاهد حضور و اقبال بیشتر مسئولان کشور به دانشگاه‌ علامه طباطبائی بودیم که این مسئله در نشست‌های مختلف مسئولان اجرایی با اساتید دانشگاه صورت گرفت.


وی افزود: نتیجه و محصول نشست‌های مشترک اساتید دانشگاه علامه با مسئولین اجرایی کشور تهیه و تدوین بسته‌های سیاستی است که به زودی به بالاترین مقامات اجرایی کشور ارائه می‌شود.


رئیس دانشگاه علامه در تشریح این بسته‌های سیاستی گفت: این بسته‌های سیاستی حدود سی بسته اجرایی است که مربوط به بخش‌ها و حوزه‌های مختلف کشور از جمله وزارت اقتصاد، رفاه، آموزش پرورش و تربیت بدنی است که در واقع محصول نشست‌های علمی و پژوهش‌های صورت گرفته در دانشگاه علامه است که در غالب چند صفحه سیاست‌های پیشنهادی ما به دولت و بخش‌های مختلف اعلام می‌شود.


سلیمی تصریح کرد: ممکن است برخی از این سیاست‌ها احتیاج به بحث‌ و بررسی‌های بیشتری داشته باشد اما به طور کلی نمادی از اعلام حضور دانشگاه برای حل مسائل کشور است؛ مسئله‌ای که هم مطالبه رهبر انقلاب و هم ریاست جمهوری از دانشگاه‌ها بوده است.


وی افزود: بسته‌های سیاستی ما محدود به جلسات با شخص وزیر یا معانان و مدیران کل نیست، برخی از آنها پاسخ به تقاضایی بوده که از دانشگاه صورت گرفته است.


رئیس دانشگاه علامه یادآور شد: به زودی نسخه‌ای از بسته‌های سیاسی دانشگاه علامه طباطبائی به همراه بحث‌های صورت گرفته به وزرای مربوطه و معاونان رئیس جمهور ارائه می‌شود.



منبع: تسنیم

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار