۲۶ آذر ۱۳۹۷ ۱۹:۱۱
کد خبر: ۲۷۰۹۰۴
حجت‌الاسلام صادق اکبری‌اقدم، رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه علامه طباطبائی

مسئول نهاد رهبری دانشگاه علامه طباطبائی در جمع دانشجویان نمونه این دانشگاه، گفت: آنچه که برای شما دانشجویان به عنوان یک کنشگر علمی و فعال اجتماعی مطرح است، نقش‌آفرینی در جامعه و دانشگاه است اینکه کاری برای تحول علوم انسانی انجام دهید.


به گزارش خبرنگار عطنا، حجت‌الاسلام صادق اکبری‌اقدم 25 آذرماه در مراسم اختتامیه و تقدیر از برگزیدگان مرحله دانشگاهی بیست‌وهفتمین جشنواره دانشجوی نمونه دانشگاه علامه طباطبائی در سالن آمفی‌تئاتر دانشکده مدیریت و حسابداری این دانشگاه (گزارش تصویری)، ضمن تقدیر و تشکر از مسئولان و دانشجویان گفت: برنامه هفته پژوهش با روز میلاد امام حسن عسگری(ع) مصادف شده است و این روز را بهانه‌ای قرار دادند تا دانشجویان و نزدیکانشان را گرد هم جمع کنند تا به پاسداشت زحمات دانشجویان از آنها قدردانی شود.


وی ادامه داد: کسانی که در مسیر علم جزء راسخون هستند طبیعتاً دانشجویان مقطع تحصیلات تکلمیلی هستند، افرادی که زحمت کسب علم را در سطح نخبگی به خودشان قبولاندند این افراد جزء نخبه‌های دانشگاهی محسوب می‌شوند و امیدوارم خدا عنایت کند تا جزء راسخون در راه علم محسوب شویم.


اکبری‌اقدم بیان کرد: اگر در تاریخ دنبال کنید متوجه می‌شوید آنچه که در مباحث امروز سرمایه اجتماعی در شخصیت‌های برجسته علوم انسانی مطرح است در رفتار، سکنات و برنامه‌ریزی‌ای که برای نشر و ترویج کلام‌الله وجود دارد از یک ارتباط منسجم و وسیع در جهان اسلام برخوردار است.


وی افزود: هدف دشمنان محدود کردن کلام ائمه است اما با ارتباط منسجم جهان اسلام با اهل علم، ناشران آن بیشترین نفوذ را در جهان اسلامی مطرح می‌کنند.


مسئول نهاد رهبری دانشگاه گفت: آنچه که برای شما دانشجویان و برای همه به عنوان یک کنشگر علمی و فعال اجتماعی مطرح است، نقش‌آفرینی در جامعه و دانشگاه است؛ اینکه کاری برای تحول علوم انسانی انجام دهید.


وی در پایان ضمن تشکر از همراهان، استادان، دانشجویان و رئیس دانشگاه بیان کرد: در این مدت دیدیم رئیس دانشگاه علامه طباطبائی آنچه که برای کسب علم و دانش و آرامش در فضای علمی لازم است انجام دادند و ان‌شاء‌الله که در جامعه، دانشگاه، خانواده و در کشور نقش‌آفرین و پاینده باشید.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار