۲۰ آبان ۱۳۹۷ ۱۱:۲۶
کد خبر: ۲۶۴۳۶۵
سه‌شنبه‌های مشاوره‌ای با اجرای تئاتر آموزشی «زندگی زناشویی» در دانشکده روان‌شناسی

سه‌شنبه‌های مشاوره‌ای با اجرای بخش سوم از مجموعه تئاتر‌های آموزشی با عنوان «زندگی زناشویی» در سالن آمفی تئاتر دانشکده روان‌شناسی و علوم تربیتی دانشگاه علامه طباطبائی برگزار شد.


به گزارش خبرنگار عطنا، در این نشست که 15 آبان‌ماه برگزار شد، بخش سوم سلسله نشست‌های چالش‌های زندگی دانشجویی به سبک تئاتر آموزشی با عنوان «زندگی زناشویی» به همت گروه مشاوره دانشگاه علامه طباطبائی، اجرا که با استقبال خوب دانشجویان و استادان مواجه شد.


در این تئاتر آموزشی زندگی یک زوج جوان و دسته و پنجه نرم کردن آنها با مشکلات زندگی به همراه مراجعه آنان به مشاور توسط گروهی از دانشجویان روی صحنه رفت و عبدالله شفع‌آبادی، پدر مشاوره ایران و استادتمام گروه مشاوره دانشگاه علامه طباطبائی و معصومه اسمعیلی، عضو هیئت علمی گروه مشاوره دانشکده روان‌شناسی و علوم تربیتی دانشگاه علامه طباطبائی به تحلیل و بررسی این تئاتر پرداختند.


در این تئاتر آموزشی سعید سلیمانی فارسانی در نقش نویسنده و کارگردان و بازیگر نقش حشمت قناعت‌پیشه (دانشجوی دکترای مشاوره)، معین‌الدین نشان در نقش ارسلان ساعت‌چی (دانشجوی کارشناسی‌ارشد مشاوره شغلی)، امیرحسین فرازمند، در نقش هدایت ساعت‌چی (دانشجوی کارشناسی‌ارشد مشاوره خانواده)، فاطمه رضایی در نقش فرناز خانم مادر ارسلان (دانشجوی دڪترای مشاوره)، زهرا صادقی در نقش آرزو قناعت‌پیشه (دانشجوی کارشناسی‌ارشد مشاوره شغلی)، سولماز احمدنژاد در نقش مریم خانم، مادر آرزو (دانشجوی کارشناسی‌ارشد مشاوره شغلی) و اعظم دشتی در نقش مشاور (دانشجوی دکترای مشاوره) به ایفای نقش پرداختند.


گفتنی است، این برنامه به‌همت مرکز مشاوره دانشگاه علامه طباطبائی و با همکاری گروه مشاوره این دانشگاه، انجمن مشاوره علمی ایران و انجمن علمی-دانشجویی مشاوره دانشگاه علامه برگزار شد. ضمن‌آنکه دو تئاتر دیگر آن با عنوان «زندگی خوابگاهی» و «آشنایی و ازدواج» به ترتیب 17 مهرماه و اول آبان‌ماه برگزار شده بود.


با گزارش تصویری این برنامه همراه باشید؛



عکس: علی صداقت-عطنا


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
مطالب دیگر
چگونه مسائل جنسی را به کودک آموزش دهیم؟
یک استاد دانشگاه در گفتگو با عطنا بررسی کرد

چگونه مسائل جنسی را به کودک آموزش دهیم؟

تربیت جنسی امری ضروری است و آموزش آن را از هر سنی که کودک شروع به سوال پرسیدن می کند باید شروع کرد. اما به طور کلی اولین زمان برای این آموزش 3 تا 5 سالگی است. چون کودک در این برهه سنی کنجکاوی هایی دارد
فقدان سرمایه اجتماعی، نظام سیاسی را با چالش‌ روبرو می‌کند/ مهاجرت یکی از نتایج شکاف میان دولت و ملت است
یک جامعه شناس در گفتگو با عطنا مطرح کرد

فقدان سرمایه اجتماعی، نظام سیاسی را با چالش‌ روبرو می‌کند/ مهاجرت یکی از نتایج شکاف میان دولت و ملت است

یک استاد دانشگاه معتقد است: «نهادهای دولتی و حاکمیتی نقش مهمی در اعتماد عمومی دارند و در واقع عملکرد نهادهای اجتماعی و سیاسی است که اعتماد را خلق می‌کند یا باعث کاهش آن می‌شود.»
فضای مجازی را باید کنترل کرد/ باید به سمت اینترانت حرکت کنیم
یک جامعه شناس در گفتگو با عطنا:

فضای مجازی را باید کنترل کرد/ باید به سمت اینترانت حرکت کنیم

در حال حاضر در معرض تهدید جدی هستیم. طرح مجلس درباره ساماندهی فضای مجازی اولین گام در جهت داشتن برنامه برای مدیریت فضای مجازی است و البته نباید به روش‌های نادرست مثل قطع کردن اینترنت روی بیاوریم.
مدیریت فضای مجازی در آمریکا و کره جنوبی چگونه است؟
بررسی قوانین اینترنت در کشورهای دیگر (1)

مدیریت فضای مجازی در آمریکا و کره جنوبی چگونه است؟

TikTok و WeChat دو شبکه اجتماعی چینی هستند که در دنیا با استقبال روبه‌رو شده‌اند، اما در زمان ریاست جمهوری ترامپ استفاده از این اپلیکیشن‌ها در امریکا به دلیل نگرانی های امنیتی ممنوع اعلام شد.
پر بازدیدها
آخرین اخبار