۰۵ آبان ۱۳۹۵ ۲۲:۲۵
کد خبر: ۵۳۵۳۱
taganjari-2

انجمن علمی دانشجویی سلسه نشستهای تخصصی با دانشجویان را برگزار میکند. «سهشنبههای مشاورهای» هر هفته با حضور استادان و کارشناسان به موضوعات روز در زمینه مسائل روانشناسی و مشاوره میپردازد.


دبیر انجمن علمی دانشجویی مشاوره درباره ویژه برنامه «سه‌شنبه‌های مشاوره‌ای»، در گفت‌وگو با عطنا گفت: سه‌شنبه‌های مشاوره‌ای برنامه‌ای‌ست که با زحمات خانم دکتر اسمعیلی، مدیر گروه سابق رشته مشاوره دانشگاه علامه طباطبائی از ده سال پیش شروع شده و  با زحمات جناب آقای دکتر فرحبخش همه ساله با استقبال بسیار خوبی روبه‌رو می‌شود.


امین تجن‌جاری ادامه داد: این برنامه هر سه شنبه از ساعت 10 الی 12 در دانشکده روانشناسی برگزار می‌شود، برنامه فرصت بسیار مناسبی را برای دانشجویان مشاوره فراهم می‌کند تا به ارائه نظر و تحلیل بپردازند  و همچنین در برنامه سه‌شنبه‌های مشاوره‌ای از استادان بنام در حوزه‌های گوناگون دعوت می‌کنیم و با موضوعات روز بالاخص موضوعاتی که مربوط به رشته مشاوره است به گفت‌وگو می‌نشینیم.


تجن‌جاری اضافه کرد: سال گذشته نیز با یاری و حمایت استادان، موفق به برگزاری 20 عنوان نشست تخصصی و پنج کرسی آزاد اندیشی شدیم.


او درباره نحوه برگزاری نشست‌ها خاطرنشان کرد: ما هر هفته پذیرای دانشجویان رشته مشاوره و روان‌شناسی دانشگاه علامه طباطبائی و دانشجویان سایر دانشگاه‌ها هستیم.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار