پنجشنبه ۰۱ آذر ۱۴۰۳ Thursday, 21 November 2024
کارگاه دیجیتال مارکتینگ به همت انجمن علمی-دانشجویی مدیریت بازرگانی دانشگاه علامه طباطبائی برای علاقهمندان این حوزه برگزار شد.
به گزارش عطنا، در این کارگاه یک رزه که چهارشنبه، 2 آبانماه برگزار شد، حامد وثوقی، دبیر انجمن علمی مدیریت بازرگانی و هادی مرادی، استراتژیست بازاریابی دیجیتال و مدیر بازرایابی بومگردی بیابوم به ارائه آخرین تجربیات و تکنیکهای این حوزه برای دانشجوان پرداختند.
گفتنی است دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی دیجیتال شامل مجموعه همه ابزارها و فعالیتهایی است که برای بازاریابی محصولات و خدمات در بستر دیجیتال (وب، اینترنت، موبایل یا سایر ابزارهای دیجیتال) مورد استفاده قرار میگیرند.
با گزارش تصویری این کارگاه همراه باشید؛