۰۸ مهر ۱۳۹۷ ۱۰:۱۹
کد خبر: ۲۵۶۳۴۴
نعمت‌آلله ایرانزاده در مراسم افتتاحیه دهمین همایش بین‌المللی زبان‌شناسی در دانشگاه علامه طباطبائی

نعمت‌الله ایرانزاده، معاون فرهنگی دانشگاه طی حکمی از سوی معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، به سمت دبیر شورای هماهنگی معاونان فرهنگی و اجتماعی دانشگاه‌های منطقه یک کشور منصوب شد.


به گزارش عطنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه علامه، معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری طی حکمی دکتر نعمت‌الله ایرانزاده معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه علامه طباطبائی را به سمت دبیر شورای هماهنگی معاونان فرهنگی و اجتماعی دانشگاه‌های منطقه یک کشور منصوب کرد.


دکتر غلامرضا غفاری معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در بخش‌هایی از این حکم آورده است: نظر به‌مراتب دانش، تعهد و سوابق ارزنده در مدیریت فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی به‌موجب این حکم به سمت دبیر شورای هماهنگی معاونان فرهنگی و اجتماعی دانشگاه‌های منطقه یک کشور منصوب می‌شوید. امید است با اتکای به عنایت خداوند متعال و همکاری با دبیرخانه مرکزی شورای معاونان فرهنگی و اجتماعی مناطق وزارت علوم در استقرار دبیرخانه منطقه در دانشگاه علامه طباطبائی و پیشبرد اهداف با همفکری و مشورت معاونان فرهنگی و اجتماعی سایر دانشگاه‌ها موفق و پیروز باشید.


لازم به ذکر است براساس این ابلاغ، دبیرخانه شورای هماهنگی معاونان فرهنگی و اجتماعی منطقه یک کشور در دانشگاه علامه طباطبائی دایر می‌شود.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار