۱۹ دی ۱۳۹۴ ۲۳:۰۲
کد خبر: ۲۵۴۵۹

آغاز نیمسال‌های تحصیلی همواره با برگزاری اردوهای دانشجویی همراه است؛ از نمیسال اول که تشکل‌ها و کانونهای مختلف به دنبال جذب دانشجویان هستند گرفته تا ترم دوم که اصطلاحا معروف به فصل کادرسازی است؛ اما در این میان همیشه شاهد ابتکارهایی از سوی برخی تشکل‌ها یا حتی مسئولین دانشگاه‌ها هستیم که در جای خود، به عنوان یک سفر دانشجویی می‌توان دشرایط جذابی را برای دانشجویان مهیا کند.


به گزارش عطنا به نقل از خبرنامه دانشجویان ایران، معاونت دانشجویی دانشگاه تهران- بخش معاونت فرهنگی امور خوابگاه‌ها خیرا اقدام جالبی برای اعزام دانشجویان به مشهد مقدس انجام داده است؛ بر این اساس، قرار است طبق هماهنگی ب یکی از هتل‌های شهر مشهد مقدس، دانشجویانی که در این طرح ثبت نام می‌کنند، تا آخر سال بتواند از امکانات این هتل استفاده کنند.


تفاوت این اردو، توانایی هماهنگی و بهره‌برداری تعداد بیشر از دانشجویان از این طرح است؛ با توجه به اینکه زمان خاص اردوهای دانشجویی کاملا با استقبال عموم دانشجویان همراه نمی‌شود هستند دانشجویانی که به دلایل مختلف به تایم اردوهای خاص از سوی تشکل‌ها، کانون‌ها و یا حتی معاونت دانشجویی و فرهنگی نمی‌رسند از اینگونه اردوها باز می‌مانند، اما اقدام جدید و جالب توجه معاونت دانشجویی دانشگاه تهران، این فرصت را بخ دانشجویان می‌دهد تا هر زمان که اراده کردند، فقط با تهییه بلیط رفت و برگشت، زائر بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) شوند.



شرایط ثبت نام دانشجویان برای شرکت در این طرح معنوی را در ادامه مشاهده می‌کنید:


اطلاعیه ثبت نام سفر مشهد مقدس


بدینوسیله به اطلاع کلیه دانشجویان ساکن در خوابگاه های دانشگاه تهران می رساند این اداره کل تسهیلات اقامت رایگان در مشهد را تا انتهای سال جاری برای دانشجویان فراهم نموده است. لذا علاقه مندان به سفر می توانند به آدرس سایت اینترنتی این اداره کل ( kooy.ut.ac.ir ) مراجعه و تا تاریخ 30 دیماه 1394 ثبت نام در منوی فرمها  اقدام نمایند.




  • سایت در پایان وقت اداری 30 دیماه بسته خواهد شد.

  • ثبت نام برای هر دانشجو به صورت انفرادی است.

  • تسهیلات سفر: اقامت رایگان در مشهد مقدس به مدت 3 شب و 4 روز، هتل 3 ستاره با صبحانه، ناهار و شام در مدت اقامت. سرویس ایاب ذهاب از محل هتل به حرم و بالعکس در بازه های زمانی مشخص در طول شیانه روز مهیاست.

  • هزینه رفت و برگشت به مشهد به عهده خود شخص می باشد و این اداره کل هیچگونه تعهدی در این زمینه ندارد و تعهدات اداره کل امور خوابگاه ها صرفا مربوط به مندرجات بند قبل است.

  • در صورتیکه تعداد افراد ثبت نام شده بیشتر از سهمیه باشد مراسم قرعه کشی در تاریخ شنبه 3 بهمن ماه 1394 در محل خوابگاه های دانشگاه تهران (محل قرعه کشی متعاقبا اعلام خواهد شد) برگزار می شود.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار