۳۱ شهريور ۱۳۹۷ ۱۰:۴۵
کد خبر: ۲۵۴۵۳۹
حسین سلیمی مراسم عزاداری شب تاسوعای حسینی در دانشگاه علامه طباطبائی

رئیس دانشگاه علامه طباطبائی گفت: این دانشگاه تاکنون، فعالیت‌های مناسبی در جهت بروز استعدادهای دانشجویان، تدارک دیده که از برگزاری کارگاه‌ها  تا  فعالیت‌های انجمن‌های علمی را شامل می‌شود.


به گزارش عطنا به نقل از خبرگزاری آنا، حسین سلیمی، رئیس دانشگاه علامه طباطبائی، درباره برنامه‌های دانشگاه علامه طباطبائی برای سال تحصیلی جدید گفت: این دانشگاه تاکنون فعالیت‌های مناسبی در جهت بروز استعدادهای دانشجویان تدارک دیده که از برگزاری کارگاه‌ها تا فعالیت‌های انجمن‌های علمی را شامل می‌شود.


رئیس دانشگاه علامه طباطبائی ادامه داد: امسال هم برنامه‌های مناسبی برای دانشجویان جدیدالورود تدارک دیده‌ایم تا بتوانند با حداکثر شناخت و انرژی در کلاس‌های درس حاضر شوند.


وی با اشاره به حضور وزیر امور خارجه در دانشگاه علامه طباطبائی گفت: حضور دکتر ظریف در این دانشگاه، نمادی از همکاری دانشگاه و دولت بود، چراکه پروژه بزرگی به نام برجام در حال انجام بود و اساتید منتقد و طرفدار این برنامه که از اساتید صاحب‌نظر به شمار می‌آیند، جمع شدند و نظرات اعلام شد.


سلیمی افزود: این کار یک نماد واقعی و متعالی از همکاری دانشگاه با حوزه اجرائی بود. البته این همایش به خاطر تمایل وزارت خارجه برگزار شد.


رئیس دانشگاه علامه طباطبائی ادامه داد: در هر حوزه‌ای چه وزارت خارجه و چه سایر ارگان‌ها اگر تمایلی برای حضور در دانشگاه وجود داشته باشد این دانشگاه اعلام آمادگی می‌کند تا میزبانی سخنرانی و ارائه نظرات این نهادها را بر عهده بگیرد.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار