۱۹ شهريور ۱۳۹۷ ۱۲:۱۸
کد خبر: ۲۵۳۲۸۵
etrat (1)

در سی‌ و سومین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان کشور، دانشجویان و کارشناسان قرآن و عترت معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه علامه طباطبائی موفق به کسب ۷ رتبه برتر در بخش دانشجویی و همچنین کارشناس قرآنی برتر کشور شدند. 


به گزارش عطنا به نقل از معاونت فرهنگی دانشگاه علامه طباطبائی، سی و سومین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان کشور به میزبانی دانشگاه زنجان صبح امروز با تقدیر از برگزیدگان به کار خود پایان داد.


در مراسم اختتامیه جشنواره سراسری قرآن و عترت، از آقای حسین نوروزی کارشناس فعالیتهای قرآنی دانشگاه به پاس کوشش موثر در رشد فعاليت های قرآنی در دانشگاه علامه طباطبايي از طرف وزارت علوم ، با اعطای لوح قدردانی شد.


در ادامه برنامه اختتامیه، برگزیدگان قرآنی معرفی شد‌ند. این نتایج برای اولین بار در تاریخ دانشگاه به ارمغان آمده است:


فاطمه بیگدلی نفر اول رشته آشنایی با سیره معصومین (ع) ؛


رقیه حسنلو نفر اول رشته ترتیل؛


سید حامد حسینی نفر دوم رشته ترتیل ؛


حسین سخنی نفر دوم رشته ترجمه و تفسیر قرآن؛


فاطمه سادات میر هاشمی نفر دوم رشته نهج البلاغه؛


آرزو سبزوار نفر سوم رشته شعر.


سی و سومین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه‌های کشور، روز شنبه هفدهم شهریورماه در دانشگاه زنجان رسماً آغاز به کار کرد. در روز اول این جشنواره حدود ۴۵۰ دانشجو از دانشگاه‌های سراسر کشور در رشته‌های حفظ ۵، ۱۰، ۲۰ جزء و حفظ کل قرآن کریم، قرائت تحلیل، تحقیق و همچنین اذان، دعا و مناجات، مفاهیم نهج‌البلاغه، صحیفه سجادیه، حفظ موضوعی قرآن، آشنایی با ترجمه و تفسیر قرآن و در دودسته آقایان و بانوان در ۴ سالن غدیر، سهروردی، روزبه و شریعتی دانشگاه زنجان باهم به رقابت پرداختند.


همچنین هم‌زمان با این جشنواره قرآنی، اولین نشست تخصصی کارشناسان دینی و مذهبی کارشناسان دانشگاه‌های سراسر کشور با حضور بیش از ۸۰ نفر از کارشناسان دانشگاه‌های سراسر کشور در سالن کاوه دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه زنجان برگزار شد.


تبادل‌نظر و هم‌اندیشی کارشناسان و برگزاری کارگاه تخصصی «راهکارهای ارتقای فعالیت‌های قرآنی در دانشگاه‌ها» و «کارگاه گفتمان سازی قرآنی در دانشگاه‌ها» از برنامه‌های این نشست بود.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار