۱۴ شهريور ۱۳۹۷ ۱۰:۵۷
کد خبر: ۲۵۲۷۰۹
khavaninzade

دکتر محمدحسین خوانین‌زاده، دانشیار معارف اسلامی دانشکده الهیات دانشگاه علامه طباطبائی بر اثر بیماری سرطان درگذشت.


به گزارش عطنا، دکتر غلامرضا ذکیانی، رئیس دانشکده ادبیات و زبان‌های خارجی و دانشکده الهیات دانشگاه علامه طباطبائی با اعلام این خبر به عطنا گفت: مرحوم حجت‌الاسلام خوانین‌زاده به بیماری سرطان ALS مبتلا شده بودند که علایم خود را از شش ماه پیش نشان داد.


وی افزود: این علایم به تدریج پیشرفت کرد و یک ماه پیش ایشان به بخش ICU بیمارستان شهدای تجریش منتقل شدند. با این حال پس از قطع ناامیدی از درمان این بیماری خاص و دشوار با تصمیم خانواده شرایط پرستاری از ایشان در خانه فراهم شد که ماهم از ایشان عیادت کردیم.


ذکیانی با اعلام اینکه سرانجام مرحوم خوانین‌زاده پس تحمل ماه‌ها رنج بیماری سرطان صبح امروز دار فانی را وداع گفت و به دیدار معبود شتافت، در پیامی درگذشت ایشان را تسلیت گفت.


متن پیامی رئیس دانشکده الهیات دانشگاه علامه طباطبائی بدین شرح است:


«انالله و انا الیه راجعون


درگذشت همکار گرامی، دلسوز و فرهیخته جناب حجت‌الاسلام محمدحسین خوانین‌زاده را خدمت خانواده آن مرحوم، خانواده بزرگ دانشگاه علامه طباطبائی، دوستان، همکاران و شاگردان آن بزرگوار تسلیت عرض می‌نمایم.


غلامرضا ذکیانی


رئیس دانشکده الهیات دانشگاه علامه طباطبائی»


همچنین دکتر حسین سلیمی، رئیس دانشگاه علامه طباطبائی در پیامی درگذشت این استاد فقید را تسلیت گفت.

گفتنی است مرحوم خوانین‌زاده، استاد الهیات و معارف اسلامی دانشگاه علامه طباطبائی  متولد 1 بهمن 1341 بود که دروسی نظیر تاریخ‌ تحلیلی ‌صدر ‌اسلام، تفسیر‌ موضوعی‌ قرآن‌، قرآن‌ و شبهات‌ مستشرقان و تاریخ تشیع را در مقاطع مختلف تدریس می‌کرد.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار