۰۱ دی ۱۳۹۴ ۱۲:۲۷
کد خبر: ۲۴۰۷۴

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم از انعقاد تفاهم نامه همکاری میان صندوق رفاه وزارت علوم و بانک ملت با حضور دکتر فرهادی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری خبر داد و گفت: ارتقای سطح همکاری های متقابل و گسترش بسترهای مناسب برای ارائه خدمات و تسهیلات بانکی ازجمله امتیازات تعیین شده برای دانشجویان است.


mellat
به گزارش عطنا و به نقل از روابط عمومی صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، ذوالفقار یزدان مهر اظهار داشت: براساس این تفاهم نامه امکان پرداخت اینترنتی اقساط تسهیلات پرداختی صندوق به دانشجویان از طریق درگاه اینترنتی بانک ملت ، امکان پرداخت اینترنتی فروش کارت اعتباری ثبت نام در آزمون های کنکور از طریق درگاه اینترنتی این بانک، اعطای تسهیلات به منظور کمک هزینه شهریه دانشجویی به دانشجویانی که صندوق رفاه وزارت علوم آنان را معرفی می کنند درچارچوب مقررات بانک و در قالب کارت اعتباری فراهم می شود.
وی اعطای تسهیلات برای تعمیر، احداث، تجهیز و تکمیل پروژه های ساختمانی مربوط به خوابگاههای دانشجویی صندوق رفاه وزارت علوم را از جمله مفاد این تفاهم نامه ذکر کرد و افزود: اعطای تسهیلات به سرمایه گذاران خوابگاه ساز معرفی شده از سوی صندوق رفاه وزارت علوم، مشارکت مستقیم بخش سرمایه گذاری بانک ملت در طرح های سرمایه گذاری از سوی صندوق رفاه را از دیگر موارد توافق شده با بانک ملت عنوان کرد. یزدان مهر خاطر نشان کرد: تامین مالی طرح‌های صندوق از طریق همکاری شرکت تامین سرمایه این بانک و همکاری دو طرف در برگزاری دوره های آموزشی ازجمله دیگر مفاد این تفاهم نامه است.
رئیس صندوق رفاه وزارت علوم در پایان به اعتبار زمانی این تفاهم نامه اشاره کرد و افزود: اعتبار زمانی این تفاهم نامه به مدت سه سال شمسی بوده و با توافق طرفین برای سال‌های بعد فابل تمدید است.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار