۱۹ مهر ۱۳۹۴ ۰۹:۵۳
کد خبر: ۲۲۵۴۲

دانشگاه تهران







معاون پژوهشی دانشگاه تهران از راه اندازی آزمایشگاه های تخصصی مربوط به حوزه علوم انسانی در این دانشگاه خبر داد و گفت: اعتبار راه اندازی این آزمایشگاه ها در بودجه سال جاری این دانشگاه دیده شده است.

به گزارش عطنا به نقل از مهر؛ ناصر معصومی  گفت: میزان تولیدات علمی در حوزه علوم انسانی نسبت به دیگر علوم بسیار کم است و دانشگاه تهران برای ارتقا جایگاه تولیدات علمی در این حوزه برنامه دارد تا آزمایشگاه های تخصصی مربوط به علوم انسانی را راه اندازی کند.


به گفته وی توانمندسازی تحقیقات علوم انسانی از برنامه های دانشگاه تهران است و برای تحقق این امر باید زیرساخت ها و تجهیزات لازم از جمله آزمایشگاه های تخصصی راه اندازی شود.


معاون پژوهشی دانشگاه تهران تاکید کرد: در دانشگاه های بزرگ جهان آزمایشگاه های تخصصی برای فعالیت محققان این حوزه وجود دارد این درحالی است که دانشگاه های کشور ما از این موضوع مهم بی بهره هستند.


معصومی خاطرنشان کرد: در بودجه سال ۹۴ دانشگاه تهران موضوع توانمند سازی تحقیقات علوم انسانی و ایجاد زیر ساخت ها و تجهیزات مربوط به آن دیده شده است و باتوجه به میزان اختصاص ها در این زمینه برنامه ریزی صورت می گیرد.


وی گفت: رویکرد دانشگاه تهران توجه بیشتر به تحقیقات و پژوهش های مربوط به حوزه علوم انسانی است.





ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار