۱۳ مهر ۱۳۹۴ ۰۳:۱۴
کد خبر: ۲۱۹۰۴
salimi

مراسم تودیع و معارفه معاون قدیم و جدید اداری و مالی دانشگاه علامه طباطبائی بعدازظهر یکشنبه با حضور سلیمی رئیس دانشگاه، غلامرضا ذکیانی مدیرمسئول عطنا و معاون فرهنگی و اجتماعی، اعضای هیئت رئیسه و مدیران ستادی دانشگاه در سالن حوزه ریاست برگزار شد.


به گزارش عطنا، در ابتدای این مراسم سلیمی رئیس دانشگاه علامه ضمن تقدیر و تشکر از تلاش ها و خدمات دکتر عباس عباس پور معاون سابق اداری و مالی دانشگاه، اظهار داشت: ایشان از شخصیت های علمی و اجرایی پرسابقه دانشگاه و حوزه اجرایی کشور هستند که با توجه به اشتغالات علمی و اجرایی و نیز مشکلات جسمی ناشی از آسیب های دفاع مقدس در طی دوره مدیریتی جدید همکاری بسیار خوبی را با بنده در جهت حل مسائل و معضلاتی که در آغاز راه وجود داشت انجام دادند و کارنامه مناسبی را از خود به جا گذاشتند.



وی افزود: تغییر و تحول از اقتضائات کار مدیریتی است و امیدواریم که با زیر ساخت های خوبی که در طی این مدت ایجاد شده است شاهد پیشرفت های بیشتری در این حوزه ها باشیم.


دکتر سلیمی در ادامه با اشاره به انتصاب دکتر محمدرضا ویژه به عنوان معاون جدید اداری و مالی دانشگاه بیان داشت: با توجه به سنگینی کار در حوزه اداری و مالی و ضرورت پوشش دادن نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت با توجه به زیر ساختی که فراهم شده است، آقای دکتر محمد رضا ویژه از اعضای هیات علمی دانشکده حقوق و علوم سیاسی که از همکاران پرتلاش، جدی و با صفای باطن هستند و از سویی دارای تخصصی مرتبط با این حوزه می باشند برای ادامه روند اصلاح ساختار و اجرای سیاست های معاونت اداری و مالی دانشگاه انتخاب شدند.


وی بیان داشت: امیدواریم با حضور ایشان با انرژی و توان بیشتری روند امور به پیش رود.


دکتر عباس پور: از همه همکارانم تشکر می کنم/ شکرگزار خدا هستم


سپس دکتر عباس پور معاون سابق اداری و مالی دانشگاه نیز در سخنانی با تشکر از حسن اعتماد رییس دانشگاه به وی در دوره مسئولیش اظهار داشت: از حسن اعتماد و محبت همیشگی رییس محترم دانشگاه، معاونین و همه همکاران عزیزم تشکر می کنم و خدا را شاکرم که فرصتی را فراهم نمود تا بتوانم طی این مدت در حد بضاعت و توان در جمع پر مهر و محبت همکارانم عمر خود را سپری کرده و به دانشگاه خدمت نمایم.


معاون سابق اداری و مالی دانشگاه در ادامه با اشاره به دستاوردهای دانشگاه در دوره مدیریت جدید خاطر نشان کرد: با توجه به مسیری که دانشگاه در طی سال های قبل طی نموده بود و بنا بر احساس ضرورت، وظیفه همکاری و همراهی با مدیریت جدید را برخود فرض دانستم و تلاش نمودم با در نظر داشتن سیاست های ابلاغی ریاست محترم دانشگاه در برآورده نمودن شاخص های مورد نظر ایشان در کوتاه مدت منشا اثر باشم. وی اضافه کرد: به حول قوه الهی امروز با حمایت های دکتر سلیمی و تلاش های همه همکاران عزیزم در حوزه های متعدد شاهد گشایش های مختلفی بوده ایم. وی در پایان سخنانش برای دکتر ویژه در ماموریت جدیدش ارزوی موفقیت نمود.


معاون جدید اداری و مالی دانشگاه علامه: خدمات عباس پور مسئولیت بنده را مضاعف می نماید



در ادامه این جلسه دکتر محمد رضا ویژه معاون جدید اداری و مالی دانشگاه نیز در سخنانی ضمن تشکر از حسن اعتماد رییس دانشگاه به وی و با تقدیر از تلاش ها و خدمات دکتر عباس پور اظهار داشت: نتایج  این تلاش ها و دستاوردها به خوبی در ستاد و تا حدودی در دانشکده ها قابل مشاهده و ملموس است. وی با اشاره به اقدامات زیر ساختی انجام شده در طی این مدت در حوزه اداری و مالی دانشگاه اضافه کرد: با توجه به اصلاح زیر ساخت ها و خدماتی که ایشان در 2 سال خدمت خود داشته اند، انتظارات مجموعه بالاتر رفته و این موضوع مسئولیت اینجانب را مضاعف می نماید.


در پایان این جلسه نیز دکتر شجاع احمدوند معاون پژوهشی دانشگاه، دکتر نادر نعمت الهی معاون آموزشی دانشگاه، دکتر صحرایی معاون دانشجویی و دکتر هرمزی مدیر دفتر حقوقی دانشگاه نیز در سخنانی ضمن تشکر از تلاش ها و خدمات دکتر عباس پور به ویژگی ها و سجایای اخلاقی وی اشاره داشته و از گشایش ها و همکاری موثر دکتر عباس پور در برآورده نمودن درخواست های بخش های مختلف تقدیر نمودند.


منبع: روابط عمومی دانشگاه

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار