۱۱ مهر ۱۳۹۴ ۱۶:۱۶
کد خبر: ۲۱۷۶۵



















به گزارش عطنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دانشکده مدیریت و حسابداری دانشگاه علامه، منابع آزمون جامع دکتری مدیریت بازرگانی آذر سال 1394 به شرح زیر است:


الف- گرایش رفتار سازمانی و منابع انسانی:

1. کتاب نظریه های رفتاری سازمان، تالیف دکتر سیدعلی اکبر افجه، انتشارات دانشگاه علامه طباطبائی


2. استراتژی منابع انسانی، تالیف لن منولم و پیتر بامبرگر، ترجمه دکتر سیدمحمداعرابی و دکتر علی پارسائیان، انتشارات، دفترنشر پژوهشهای فرهنگی.


3. روانشناسی کاربردی، اثربخشی فرد و سازمان، تالیف اندرو جی دوبرین، ترجمه دکتر غلامرضا معمارزاده طهران و همکاران، انتشارات گهربار.


4. مبانی فلسفی و تئوریهای رهبری و رفتار سازمانی، تالیف دکتر علی اکبر افجه، انتشارات سمت.


5- مجموعه مباحثی در مدیریت رفتار سازمانی پیشرفته، تالیف دکتر میرعلی سیدنقوی، انتشارات مهکامه.


6- مدیریت رفتار سازمانی، تالیف دکتر بهروز قاسمی، انتشارات سپاهان،1390


7- Organizational Behavior Management, Robbins, McGrow Hill.

8- Organizational Behavior Management, Moorhed, Griffin.

9- Organizational Behavior, Stephen p. Robbins, prentice Hall Co..

10- Applying  Pyschology  (Individual and Organizational Effectiveness), Andrew J. Dubrin, Ptentice Hall Co..

11- مبانی(فلسفی) نظریه پردازی، سیدعلی اکبر افجه، جزوه درسی در کلاس، دانشگاه علامه طباطبائی.


12- مدیریت و توسعه سازمانی، سیدعلی اکبر افجه، انتشارات موسسه مطالعات و پژوهشهای بازرگانی.


13- رهبری سازمانی، سیدعلی اکبر افجه، انتشارات مرکز آموزش مدیریت صنعتی.


14- مدیریت اسلامی، سیدعلی اکبر افجه، انتشارات جهاد دانشگاهی واحد علامه طباطبائی


ب- گرایش بازاریابی


1. بازاریابی بین المللی ، (آنک ویزیت).


2. بازاریابی و رفتار مصرف کننده (سولومون)


3. بازاریابی صنعتی (دکتر وحید ناصحی فر)


4- Wayne D. Hoyer and Deborah J. Maclnnis, “Consumer Behavior”, 2010 South – Western, Fifth Editon.

5- U.C. Mathur, “International Marketing Management”, First Published in 2003 by SAGE Publications

6- MICHAEL D. HUTT and THOMAS W. SPEH, “Business Marketing Management: B2B, 2010 South-Western, Cengage Learinig.

7- Philip R. Cateora, Macy C. Gilly, John L. Graham (2009). International Marketing, Mc Graw Hill Irwin.

8- Michael R. Solomon, Gary  Bamossy, Soren Asegaard, Margaret K. Hogg (2010).Consumer Behaviour: A European Perspective, Prentice Hall Europe.

9- J. Paul Peter, Jerry C. Olson (2010). Consumer Behaviour & Marketing, USA: Mc Graw Hill.

10- بازاریابی صنعتی (B2B)


11-WrightRay (2004). Business- to Bvsiness Marketing, England: Pearson Education Limited.

ج- گرایش سیاستگذاری


1- Lynch, Richard L. (2012). Strategic Management,6 th ed. Harlow: Financial Times Prentice Hall.

2- Ralph D. Stacy (2012). Strategic Management and Organizational Dynamics Prentice Hall(6 th Edition).

3- Lawrence G. Hrebiniak (2013). Marking Strategy Work: Leading Effective Exectution and Change (2 nd Edition) Pearson education.

4- Lynch, Richard L.(2012). Strategic management,6 th ed. Harlow: Financial Times Prentice Hall.

5- Lorange, P. and Scott, F.M., and Ghoshal, S.(1986) Strategic Control System, St Paul, MN: West Publishing Company.

6- Simons, Robert(2000). Performance Measurement and Control Systems for Implementing Strategy, Prentice-Hall.

7- راهبردهای مدیریت ، دکتر حسین رحمان سرشت.


8- مدیریت استراتژیک، فرد آر دیوید، ترجمه دکتر اعرابی


9- جنگل استراتژی، هنری مینتزبرگ، دکتر احمد پور داریانی


10- کنترل استراتژیک، لوراثر، دکتر اعرابی


د- دروس عمومی:


1-تئوری های سازمان مدیریت، اپسا تجدد گرایی تا تجدد گرایی، دکتر حسین رحمان سرشت، جلدهای 1 و 2.


2- چالش های پیچیدگی برای تئوری و استراتژی، دکتر حسین رحمان سرشت و همکاران.


3- جزوه های کلاسی، دکتر الوانی  و دکتر حسین رحمان سرشت و دکتر رضائیان.


4- مدیریت رفتار سازمانی، رابینز.


5- مدیریت رفتار سازمانی، رابینز و جاج.


کلیه مطالب و مباحث و مقالاتی که در کلیه کلاسهای موضوع آزمون کار شده است.




ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* :
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار