به گزارش عطنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دانشکده مدیریت و حسابداری دانشگاه علامه، منابع آزمون جامع دکتری مدیریت بازرگانی آذر سال 1394 به شرح زیر است:
الف- گرایش رفتار سازمانی و منابع انسانی:
1. کتاب نظریه های رفتاری سازمان، تالیف دکتر سیدعلی اکبر افجه، انتشارات دانشگاه علامه طباطبائی
2. استراتژی منابع انسانی، تالیف لن منولم و پیتر بامبرگر، ترجمه دکتر سیدمحمداعرابی و دکتر علی پارسائیان، انتشارات، دفترنشر پژوهشهای فرهنگی.
3. روانشناسی کاربردی، اثربخشی فرد و سازمان، تالیف اندرو جی دوبرین، ترجمه دکتر غلامرضا معمارزاده طهران و همکاران، انتشارات گهربار.
4. مبانی فلسفی و تئوریهای رهبری و رفتار سازمانی، تالیف دکتر علی اکبر افجه، انتشارات سمت.
5- مجموعه مباحثی در مدیریت رفتار سازمانی پیشرفته، تالیف دکتر میرعلی سیدنقوی، انتشارات مهکامه.
6- مدیریت رفتار سازمانی، تالیف دکتر بهروز قاسمی، انتشارات سپاهان،1390
7- Organizational Behavior Management, Robbins, McGrow Hill.
8- Organizational Behavior Management, Moorhed, Griffin.
9- Organizational Behavior, Stephen p. Robbins, prentice Hall Co..
10- Applying Pyschology (Individual and Organizational Effectiveness), Andrew J. Dubrin, Ptentice Hall Co..
11- مبانی(فلسفی) نظریه پردازی، سیدعلی اکبر افجه، جزوه درسی در کلاس، دانشگاه علامه طباطبائی.
12- مدیریت و توسعه سازمانی، سیدعلی اکبر افجه، انتشارات موسسه مطالعات و پژوهشهای بازرگانی.
13- رهبری سازمانی، سیدعلی اکبر افجه، انتشارات مرکز آموزش مدیریت صنعتی.
14- مدیریت اسلامی، سیدعلی اکبر افجه، انتشارات جهاد دانشگاهی واحد علامه طباطبائی
ب- گرایش بازاریابی
1. بازاریابی بین المللی ، (آنک ویزیت).
2. بازاریابی و رفتار مصرف کننده (سولومون)
3. بازاریابی صنعتی (دکتر وحید ناصحی فر)
4- Wayne D. Hoyer and Deborah J. Maclnnis, “Consumer Behavior”, 2010 South – Western, Fifth Editon.
5- U.C. Mathur, “International Marketing Management”, First Published in 2003 by SAGE Publications
6- MICHAEL D. HUTT and THOMAS W. SPEH, “Business Marketing Management: B2B, 2010 South-Western, Cengage Learinig.
7- Philip R. Cateora, Macy C. Gilly, John L. Graham (2009). International Marketing, Mc Graw Hill Irwin.
8- Michael R. Solomon, Gary Bamossy, Soren Asegaard, Margaret K. Hogg (2010).Consumer Behaviour: A European Perspective, Prentice Hall Europe.
9- J. Paul Peter, Jerry C. Olson (2010). Consumer Behaviour & Marketing, USA: Mc Graw Hill.
10- بازاریابی صنعتی (B2B)
11-WrightRay (2004). Business- to Bvsiness Marketing, England: Pearson Education Limited.
ج- گرایش سیاستگذاری
1- Lynch, Richard L. (2012). Strategic Management,6 th ed. Harlow: Financial Times Prentice Hall.
2- Ralph D. Stacy (2012). Strategic Management and Organizational Dynamics Prentice Hall(6 th Edition).
3- Lawrence G. Hrebiniak (2013). Marking Strategy Work: Leading Effective Exectution and Change (2 nd Edition) Pearson education.
4- Lynch, Richard L.(2012). Strategic management,6 th ed. Harlow: Financial Times Prentice Hall.
5- Lorange, P. and Scott, F.M., and Ghoshal, S.(1986) Strategic Control System, St Paul, MN: West Publishing Company.
6- Simons, Robert(2000). Performance Measurement and Control Systems for Implementing Strategy, Prentice-Hall.
7- راهبردهای مدیریت ، دکتر حسین رحمان سرشت.
8- مدیریت استراتژیک، فرد آر دیوید، ترجمه دکتر اعرابی
9- جنگل استراتژی، هنری مینتزبرگ، دکتر احمد پور داریانی
10- کنترل استراتژیک، لوراثر، دکتر اعرابی
د- دروس عمومی:
1-تئوری های سازمان مدیریت، اپسا تجدد گرایی تا تجدد گرایی، دکتر حسین رحمان سرشت، جلدهای 1 و 2.
2- چالش های پیچیدگی برای تئوری و استراتژی، دکتر حسین رحمان سرشت و همکاران.
3- جزوه های کلاسی، دکتر الوانی و دکتر حسین رحمان سرشت و دکتر رضائیان.
4- مدیریت رفتار سازمانی، رابینز.
5- مدیریت رفتار سازمانی، رابینز و جاج.
کلیه مطالب و مباحث و مقالاتی که در کلیه کلاسهای موضوع آزمون کار شده است.