۰۳ مهر ۱۳۹۴ ۱۴:۴۰
کد خبر: ۲۰۸۸۷
n00471551-b

به گزارش عطنا، بسیج دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی در بیانیه‌ای از آحاد ملت جهت حضور در تجمع اعتراض آمیز در مقابل سفارت عربستان سعودی در پی حوادث ناگوار حج و فاجعه منا در روز یکشنبه 5 مهرماه از ساعت 16 دعوت به عمل آورد.


در بیانیه این تشکل دانشجویی آمده است: مصیبت عظما و فاجعه عظیم دیروز در منا بار دیگر ثابت کرد که آل سعود خائن توان مدیریتی در برگزاری موسم حج را ندارد. دیدگان گریان در سراسر عالم شاهد تصاویری غمبار بودند که توسط رسانه‌ها مخابره می‌شد خانواده‌های بسیاری که مشتاق بازگشت عزیزانشان از سرزمین حج بودند اینک باید رخت عزا بر تن کنند.


در ادامه این بیانیه آمده است: این مصیبت عظما قلب هزاران مسلمان در سراسر عالم را به درد آورد. در کشور ما ایران نیز صد ها خانواده عزادار شدند بسیج دانشجویی دانشگاه علامه طباطبایی این فاجعه مصیبت بار را به قلب نازنین امام زمان (ارواحناه فداه) و نائب بر حقش و ملت داغدار ایران اسلامی تسلیت عرض میکند.


بسیج دانشجویی دانشگاه علامه طباطبایی ادامه داد: حکومت خائن آل سعود مسئولیت کنترل زائران بیت الله حرام بر عهده دارد مسئول جان میلیون ها مسلمانی است که به زیارت خانه خدا می‌روند. هتک حرمت به زائران خانه خدا توسط حرام‌ زادگان سعودی بی‌سابقه نیست ولی این بار مصیب فاجعه منا خشم تمام مسلمانان را از این بازماندگان ابی سفیان لعین برانگیخته است.


این تشکل دانشجویی در پایان با اشاره به سخنان امام خمینی درباره آل سعود، اعلام کرد: اکنون سخن امام راحل را بهتر متوجه می‌شویم که فرمود « اگر از صدام بگذریم، اگر مسأله قدس را فراموش کنیم، اگر از جنایت‌های امریکا بگذریم از آل سعود نخواهیم گذشت. إن‌شاالله اندوه دلمان را را در وقت مناسب با انتقام از امریکا و آل سعود برطرف خواهیم کرد و داغ و حسرت حلاوت این جنایت بزرگ را بر دلشان خواهیم گذاشت و با برپایی جشن پیروزی حق بر جنود کفرو نفاق و آزادی کعبه از دست نااهلان و نامحرمان به مسجد الحرام وارد خواهیم شد».

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار