۰۴ تير ۱۳۹۷ ۱۲:۴۹
کد خبر: ۱۹۷۶۷۸
ATU-Moot-Court-Academy-e1529915302330

آکادمی موت‌کورت دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه علامه طباطبائی برای رقابت‌های پیش‌رو موت‌کورت حقوق رسانه سال 2019 که در آکسفورد انگلستان برگزار می‌شود از دانشجویان علاقه‌مند برای عضویت ثبت‌نام به‌عمل می‌آورد.


به گزارش عطنا، براساس این فراخوان آن‌دسته از دانشجویان دانشگاه علامه طباطبائی که در مقطع کارشناسی حقوق و یا یکی از گرایش‌های مقطع کارشناسی ارشد حقوق این دانشگاه در حال تحصیل بوده و تحصیل آنان تا پایان سال تحصیلی 98-97 ادامه خواهد داشت، در صورت تمایل می‌توانند با ارسال رزومه خود و پس از ارزیابی صلاحیت عضویت در تیم موت کورت رسانه، به عضویت این تیم درآیند.


مسابقات موت کورت مدیا سال 2019 در دو مرحله منطقه‌ای و بین‌المللی برگزار می‌شود که طی آن هر تیم که متشکل از دو تا شش نفر دانشجو از دانشجویان مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد حقوق است، با ارائه دو لایحه 5000 کلمه‌ای در مقام خواهان و خوانده در مورد پرونده فرضیِ طرح شده، امکان حضور در هر دو مرحله منطقه‌ای و کشوری این مسابقات را پیدا می‌کند که دور منطقه‌ای این رقابت‌ها در کشور لبنان برگزار خواهد شد و برگزیدگان این مرحله به دور بین‌المللی مسابقات که در محل دانشگاه آکسفورد انگلستان برگزار می‌شود، راه خواهند یافت.


بر اساس این گزارش، تسلط به زبان انگلیسی، دانش حقوقی در زمینه «حقوق رسانه»، «حقوق عمومی»، «حقوق بشر»، « حقوق بین‌الملل عمومی» و توانایی استدلال حقوقی در کنار داشتن روحیه تلاش و همکاری جمعی، ازجمله شرایط لازم جهت عضویت در تیم موت کورت رسانه دانشگاه علامه طباطبائی هستند.


جایزه تیم شایسته در دور جهانی مسابقات موت کورت حقوق رسانه، به نام پروفسور «جاناتان بلیک»، استاد دانشگاه استنفورد نام‌گذاری شده است که تیم دانشگاه علامه طباطبائی به عنوان اولین تیم ایرانی شرکت کننده در این مسابقات، در سال ۲۰۱۷ موفق به کسب این جایزه شد.


دانشجویان علاقه‌مند و متقاضی عضویت در این تیم که باید منحصراً از دانشجویان دانشگاه علامه طباطبائی باشند، می‌توانند جهت ارسال رزومه کامل انگلیسی به‌همراه انگیزه‌نامه خود و کسب اطلاعات بیشتر تا پایان روز 9 تیرماه با آدرس ایمیل fatemesarkheil@gmail.com  مکاتبه کنند. گفتنی است بر اساس فراخوان منتشر شده، این مهلت به تمدید نخواهد شد.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار