۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ ۰۳:۱۵
کد خبر: ۱۸۷۴۱۵
سه‌شنبه مشاوره‌ای با موضوع بزرگداشت روز معلم و ولادت امام زمان(عج)

مراسم بزرگداشت روز معلم و ولادت امام زمان‌(عج) در قالب نشست‌های سه‌شنبه مشاوره‌ای در سالن آمفی تئاتر دانشکده روان‌شناسی و علوم تربیتی دانشگاه علامه طباطبائی، برگزار شد.


به گزارش عطنا، در این نشست که 11 اردیبهشت‌ماه برگزار شد، تعدادی از استادان و دانشجویان حضور داشتند و گروه موسیقی نیز به صورت زنده به اجرای قطعاتی از موسیقی سنتی پرداخت.


در این مراسم از دکتر حسین سلیمی‌بجستانی، معاون دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی و عضو هیئت علمی گروه مشاوره دانشکده روان‌شناسی و علوم تربیتی، دکتر کیومرث فرح‌بخش، رئیس مرکز مشاوره و بهداشت روان دانشگاه و عضو هیئت علمی گروه مشاوره، دکتر آتوسا کلانترهرمزی، مدیرگروه مشاوره دانشکده روان‌شناسی و علوم تربیتی دانشگاه علامه طباطبائی و دکتر معصومه اسمعیلی و دکتر آسیه شریتمدار دو عضو دیگر هیئت علمی گروه مشاوره با اهدای گل و لوح سپاس تقدیر شد.


همچنین اولین بار در دانشکده روان‌شناسی و علوم تربیتی دانشگاه علامه طباطبائی استادان گروه مشاوره به مناسبت روز کارگر از کارکنان خدماتی دانشکده و سپس انجمن علمی-دانشجویی مشاوره از استادان گروه به مناسبت روز معلم تقدیر کردند.


گفتنی است، نشست سه‌شنبه مشاوره‌ای به همت گروه مشاوره دانشکده روان‌شناسی و علوم تربیتی دانشگاه علامه طباطبائی، انجمن مشاوره ایران و انجمن علمی-دانشجویی مشاوره دانشگاه علامه برگزار می‌شود.



عکس: فاطمه شبانی - عطنا  




 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار