۱۷ شهريور ۱۳۹۴ ۱۵:۱۷
کد خبر: ۱۸۵۳۰

به گزارش خبرنگار حوزه صنفی ـ دانشجویی باشگاه خبری علامه طباطبائی (عطنا) ،  اداره امور خوابگاه های دانشگاه علامه طباطبائی طی اطلاعیه ای اعلام کرد از آنجاییکه ممکن است دانشجویان هنگام مراجعه به سامانه اتوماسیون خوابگاهها با مشکلات و پیامهای مشابهی مواجه شوند، بدینوسیله نحوه ورود به سامانه و دلایل ارائه پیام مشابه و توضیحات آن ارائه می گردد، امید است دانشجویان عزیز با مطالعه آن ضمن استفاده آسانتر از سامانه فرصت ارائه خدمات بهتر را برای مدیریت امور دانشجویی دانشگاه فراهم سازند، در صورت نیاز به توضیحات بیشتر دانشجویان می توانند با شماره تلفن های زیر تماس بگیرند در طول ساعات اداری:  88716816 و 88709417


1-دانشجویان می باید جهت ورود به اتوماسیون خوابگاهی، از شماره دانشجویی به عنوان نام کاربری و کد ملی به عنوان کلمه عبور استفاده نمایید.


2-ضروری است تا دانشجویان پس از اولین ورود به سامانه نسبت به تغییر کلمه عبور خود اقدام نمایید.


3-دانشجویان جهت رزرو اتاق، می باید پس از ورود به سامانه از طریق گزینه رزرو و تمدید اتاق اقدام به انتخاب اتاق نمایند .


4-دانشجویان برای انتخاب اتاق، می باید طبق زمانبندی اعلام شده در اطلاعیه شماره (1) اقدام نمایید. در غیر این صورت و ورود خارج از زمانبندی به سامانه با پیغام زیر مواجه خواهید شد.


"شما در بازه زمانی انتخاب اتاق نمی باشید"


5-در نظر داشته باشید دانشجویانی که در نیمسال های گذشته به هر دلیل به عنوان بدهکار شهریه و یا بدهکار در مقطع قبل و یا انصراف از خوابگاه شناخته شوند، امکان ورود سامانه  را نداشته و  با پیغام زیر مواجه خواهند شد.


"نام کاربری شما در سیستم خوابگاه غیر فعال می باشد"


6-رزرو اتاق تنها بعد از تکمیل فرایند انتخاب واحد ، امکان پذیر است. در غیر این صورت دانشجو قادر به ورود به سیستم خوابگاهی نبوده و با پیغام زیر مواجه خواهد شد


"وضعیت شما در نیمسال، تعیین نشده است"


7- بعد از انتخاب اتاق، توسط سامانه، هزینه اتاق محاسبه و اعلام می گردد و دانشجو می بایست بصورت آنلاین نسبت به پرداخت اقدام نماید. لازم به توضیح است در فرایند پرداخت آنلاین،بعد از مشاهده پیام"تراکنش با موفقیت انجام شد "و اخذ شماره پیگیری، دانشجو باید جهت تایید نهایی حتما گزینه"تکمیل فرایند پرداخت "را تایید نماید. در غیر اینصورت ثبت اتاق انجام نخواهد شد.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
نظرات بینندگان
حامد
-
18/06/1394 - 14:08
0
0
هنوز نتونستیم اتاق بگیریم
پر بازدیدها
آخرین اخبار