۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ ۲۱:۰۸
کد خبر: ۱۸۴۷۶۲
نشست هیئت مدیره بنیاد خیرین دانشگاه علامه در دانشکده اقتصاد

اولین همایش سالانه بنیاد خیرین دانشگاه علامه طباطبائی با حضور مسئولان و خیرین نیک اندیش، ۲۷ اردیبهشت‌ماه و همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان در دانشکده اقتصاد این دانشگاه برگزار می‌شود.
به گزارش عطنا، جلسه هیئت مدیره بنیاد خیرین دانشگاه علامه طباطبائی، دوشنبه ۳ اردیبهشت‌ماه در دانشکده اقتصاد این دانشگاه برگزار شد.
در این جلسه محمدرضا کارگری، رئیس هیئت مدیره بنیاد خیرین دانشگاه علامه طباطبائی، محمدرضا ویژه، معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه علامه، ابوالفضل کزازی، عضو هیئت علمی گروه مدیریت صنعتی، محمدرضا فرزین، عضو هیئت علمی گروه مدیریت جهانگردی، حسین بدخشان، رئیس سابق بیمارستان کودکان مفید، کاظم قلم‌چی، بنیان‌گذار کانون فرهنگی آموزش (بنیاد علمی آموزشی قلم‌چی) و عضو هئیت مدیره، هاشم سلیمی‌آشتیانی، عضو هیئت مدیره و اکبر آخوندی، معاون مدیر امور فرهنگی دانشگاه و مدیرعامل این بنیاد، حضور داشتند که به بیان دیدگاه و نظرات خود پرداختند.
بر اساس مصوبات این جلسه مقرر شد که اولین همایش سالانه بنیاد خیرین دانشگاه علامه طباطبائی با حضور مسئولین و خیرین نیک‌اندیش ۲۷ اردیبهشت‌ماه در دانشکده اقتصاد این دانشگاه برگزار شود که در این نشست سالانه، برخی مسئولان کشوری، دانش‌آموختگان دانشگاه، اعضای هیئت مدیره مجمع خیرین کل کشور، واقفین دانشگاهی و خیرین بر‌تر کشور حضور داشته باشند.
اکبر آخوندی، مدیرعامل بنیاد خیرین دانشگاه علامه طباطبائی در حاشیه این نشست به خبرنگار عطنا، گفت: هدف ما در بنیاد خیرین دانشگاه علامه طباطبائی فراهم کردن زمینه‌ها برای تمام افراد جامعه دانشگاهی جهت سهیم شدن در کار خیر است.
وی اضافه کرد: برخلاف تصور ما در بنیاد خیرین، فقط با خیرین خاص و متمکن مالی همکاری نمی‌کنیم بلکه قصد ما چشاندن لذت کار خیر به همه افرادی است که با هر توانی اعلام آمادگی می‌کنند.
آخوندی افزود: خوشبختانه دانشگاه به اندازه کافی توان اداره فعالیت‌های خود را دارد اما ما در کنار فرهنگ‌سازی به دنبال مشارکت فعالانه همه کسانی هستیم که برای علم و دانش ارزش خاصی قائل بوده و می‌خواهند در این بخش نقش فعالانه‌ای داشته باشند.
مدیرعامل بنیاد خیرین دانشگاه علامه طباطبائی با بیان اینکه اداره مراکز علمی در دانشگاه‌های جهان توسط خیرین انجام می‌شود، بیان کرد: یکی از اهداف و برنامه‌های ما شناسایی و شناساندن خیرین و واقفینی است که از سالیان دور به دانشگاه خدمتی کرده‌اند و نباید مغفول بمانند.
آخوندی خاطرنشان کرد: در سه سطح به دنبال فعالیت‌های مختلف هستیم که در سطح اول؛ احداث، تجهیز و تعمیرات دانشکده، خوابگاه و بخش‌های مختلف ورزشی و اداری را در دستور کار داریم. در سطح دوم حمایت و راه‌اندازی ‌کرسی‌های نظریه‌پردازی و بورس تحصیلی و سطح سوم نیز حمایت از دانشجویان کم‌بضاعت بوده که همه این موارد به کمک خیرین قابل پیگیری است.



عکس: مسعود پناهی - عطنا


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار