۲۸ اسفند ۱۳۹۶ ۱۳:۴۹
کد خبر: ۱۸۰۳۴۳
آزمون بکارگیری نیروی قراردادی دانشگاه علامه طباطبائی

آزمون بکارگیری نیروی قراردادی دانشگاه علامه طباطبائی، 26 اسفندماه با برگزاری امتحان تخصصی  (ICDL) مهارت‌های هفت‌گانه رایانه به صورت کتبی و همچنین مصاحبه تخصصی شغلی برگزار شد.


به گزارش عطنا، دانشگاه علامه طباطبائی برای تأمین نیروی انسانی مورد نیاز خود در چهارچوب آئین‌نامه استخدامی اعضای غیر هیئت‌ علمی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش‌ عالی و از محل مجوز‌های هیئت‌ امناء دانشگاه، تعداد پنج نفر از افراد واجد شرایط را از طریق مصاحبه عمومی، تخصصی و گزینش به‌صورت قراردادی (با پیش‌شرط گذراندن سه ماه دوره آزمایشی) برای خدمت در تهران پذیرش کرد.


برای این آزمون 354 نفر حائز شرایط شغلی شدند که بعد از برگزاری آزمون‌های عمومی و مصاحبه‌های تخصصی اسامی 10 برابر ظرفیت در ردیف‌های شغلی امور مالی، دانشجویی، فرهنگی و آموزشی اعلام شد.


همچنین محمدرضا ویژه، معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه علامه طباطبائی از روند برگزاری این آزمون به خصوص مصاحبه تخصصی شغلی بازدید کرد.


نتایج این آزمون بعد از دو روز بررسی اعلام شد که بر اساس آن سیدمجید یاسینی و سارا جانه به عنوان کارشناس خدمات آموزشی، عبدالباسط محمودپور، کارشناس خدمات دانشجویی، سمیه جوادی‌یانبلاغ، کارشناس امور فرهنگی و علی فتح‌الله‌زاده به عنوان کارشناس امور مالی انتخاب شدند.



عکس: ایوب قادری - عطنا


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار