۱۲ اسفند ۱۳۹۶ ۱۹:۴۲
کد خبر: ۱۷۵۵۶۱
انتخابات مدیران مسئول‌ نشریات دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی

انتخابات مدیران مسئول نشریات دانشجویی دانشگاه علامه‌طباطبائی برای عضویت در کمیته ناظر بر نشریات دانشگاه، با حضور مدیران مسئول این نشریات در ساختمان معاونت دانشجویی برگزار شد.


به گزارش عطنا، انتخابات مدیران مسئول نشریات دانشجویی دانشگاه علامه‌طباطبائی برای عضویت در کمیته ناظر بر نشریات دانشگاه، 12 اسفندماه با حضور مدیران مسئول این نشریات در ساختمان معاونت دانشجویی برگزار شد.


علیرضا امید‌بخش، مدیر امور فرهنگی معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه علامه طباطبائی، هدی غفاری، مدیر برنامه‌ریزی و نظارت و ارزیابی این معاونت و علیرضا قنبری، کارشناس خانه نشریات دانشجویی در این انتخابات حضور داشتند.


پارسا رشیدنوراللهی، مدیرمسئول نشریه«لیقه» با کسب 18رأی و سحر مهرابی، مدیرمسئول نشریه«اشراق» با کسب 17رأی از 34 رأی در جایگاه اعضای اصلی کمیته انتخاب شدند و امیرحسین فداکاری مدیرمسئول نشریه «سیاه سفید» با کسب 15 رأی در جایگاه عضو علی‌البدل کمیته ناظر بر نشریات دانشگاه برگزیده شد.


حق رأی در این انتخابات به مدیران مسئول نشریاتی تعلق داشت که در یک‌سال گذشته مطبوعه خود را منتشر کرده بودند، البته آیین‌نامه اجرایی انتخابات، اجازه معرفی نماینده را نیز به آنها داده بود.


گفتنی است در این انتخابات که از ساعت10 تا 12 برگزار شد، علاوه بر 3 فرد برگزیده محبوبه میرزایی،‌ مدیرمسئول نشریه «پارادایم» و محمدرضا حاجی‌صفرتهرانی، مدیرمسئول«مورخ» به عنوان کاندیدا ثبت‌نام کرده بودند.


بنا‌بر‌گفته علیرضا قنبری، جلسه کمیته ناظر بر نشریات دانشگاهی، هفته آینده و با حضور اعضای جدید برگزار می‌شود.


عکس: علی اکبریان میمند-عطنا

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار