۰۹ اسفند ۱۳۹۶ ۱۵:۵۲
کد خبر: ۱۷۴۷۹۲
معصومه اسمعیلی، استاد مشاوره

جمعی از دانشجویان رشته مشاوره دانشگاه‌های سراسری و آزاد طی نامه‌ای از زحمات و پیگیری‌‎های دکتر معصومه اسمعیلی، عضو هیئت علمی دانشگاه علامه طباطبائی و رئیس انجمن مشاوره ایران تقدیر کردند.


به گزارش عطنا، دانشجویان دکترای مشاوره در نامه‌ای از خانم دکتر معصومه اسمعیلی، رئیس انجمن مشاوره ایران به پاس تلاش برای شکل‌گیری کارگروه مشاوره تقدیر و تشکر کردند. متن این نامه به شرح زیر است:


رئیس محترم انجمن مشاوره‌ ایران


سرکار خانم دکتر معصومه اسمعیلی


با سلام و احترام فراوان


اکنون که تلاش‌های شما و همکارانتان در انجمن مشاوره ایران به ثمر نشست و اولین جلسه کارگروه مستقل رشته مشاوره تشکیل گردید بر خود لازم دیدیم از تلاش‌های بی‌وقفه‌ شما و همکارانتان در انجمن در احیای رشته‌ مشاوره و پیگیری‌های جهت تشکیل کارگروه مستقل رشته مشاوره، نهایت سپاس و قدردانی را به‌عمل آوریم.


بدون شک فعالیت‌هایی که در این زمینه داشته‌اید و تلاش‌هایی که نموده‌اید بر هیچ‌کس پوشیده نیست. پیگیری‌های پی در پی شما در جلسات، کارگروه‌ها، سخنرانی‌ها، انجمن‌ها، تشکل‌ها، گروه‌های دانشجویی و اساتید، دیدار با مقامات وزارت، جلسات متعدد با شورای عالی انقلاب فرهنگی، حضور در مجلس شورای اسلامی نمونه‌ی کوچکی از فعالیت‌های مجدانه‌ی شما در احیا و ابقای رشته‌ی مشاوره می‌باشد و زبان قاصر ما قادر به قدردانی از زحمات ارزنده و تاثیرگدار شما نبوده و آن‌گونه که باید، شایسته و درخور زحمت‌ها و مشقت‌هایی که متحمل شده‌اید، نمی‌باشد.


لذا ما دانشجویان دکتری رشته‌ مشاوره از داخل و خارج از کشور عزیزمان ایران بر آن شده‌ایم تا ضمن آرزوی توفیق و سلامتی، از زحمات شما و همکارانتان در این عرصه تشکر و قدردانی کنیم و به شما اعلام داریم  همواره مدیون تلاش‌های شما در احیا و ابقای رشته‌ی مشاوره هستیم و از داشتن اساتیدی دلسوز چون شما به خود می‌بالیم.  بی‌شک نام نیکتان همراه با از خودگذشتگی‌تان در استقلال بخشیدن و بالنده‌گی رشته مشاوره، در یاد و خاطره‌ها جاودانه خواهد ماند و دانشجویان رشته‌ی مشاوره به وجود شما افتخار خواهند کرد.


دانشجویان دکترای مشاوره


دانشگاه‌های سراسری و آزاد داخل


دانشگاه‌های خارج از کشور

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
مطالب دیگر
چگونه مسائل جنسی را به کودک آموزش دهیم؟
یک استاد دانشگاه در گفتگو با عطنا بررسی کرد

چگونه مسائل جنسی را به کودک آموزش دهیم؟

تربیت جنسی امری ضروری است و آموزش آن را از هر سنی که کودک شروع به سوال پرسیدن می کند باید شروع کرد. اما به طور کلی اولین زمان برای این آموزش 3 تا 5 سالگی است. چون کودک در این برهه سنی کنجکاوی هایی دارد
فقدان سرمایه اجتماعی، نظام سیاسی را با چالش‌ روبرو می‌کند/ مهاجرت یکی از نتایج شکاف میان دولت و ملت است
یک جامعه شناس در گفتگو با عطنا مطرح کرد

فقدان سرمایه اجتماعی، نظام سیاسی را با چالش‌ روبرو می‌کند/ مهاجرت یکی از نتایج شکاف میان دولت و ملت است

یک استاد دانشگاه معتقد است: «نهادهای دولتی و حاکمیتی نقش مهمی در اعتماد عمومی دارند و در واقع عملکرد نهادهای اجتماعی و سیاسی است که اعتماد را خلق می‌کند یا باعث کاهش آن می‌شود.»
فضای مجازی را باید کنترل کرد/ باید به سمت اینترانت حرکت کنیم
یک جامعه شناس در گفتگو با عطنا:

فضای مجازی را باید کنترل کرد/ باید به سمت اینترانت حرکت کنیم

در حال حاضر در معرض تهدید جدی هستیم. طرح مجلس درباره ساماندهی فضای مجازی اولین گام در جهت داشتن برنامه برای مدیریت فضای مجازی است و البته نباید به روش‌های نادرست مثل قطع کردن اینترنت روی بیاوریم.
مدیریت فضای مجازی در آمریکا و کره جنوبی چگونه است؟
بررسی قوانین اینترنت در کشورهای دیگر (1)

مدیریت فضای مجازی در آمریکا و کره جنوبی چگونه است؟

TikTok و WeChat دو شبکه اجتماعی چینی هستند که در دنیا با استقبال روبه‌رو شده‌اند، اما در زمان ریاست جمهوری ترامپ استفاده از این اپلیکیشن‌ها در امریکا به دلیل نگرانی های امنیتی ممنوع اعلام شد.
پر بازدیدها
آخرین اخبار