۰۲ اسفند ۱۳۹۶ ۰۴:۳۹
کد خبر: ۱۷۳۱۳۵
تمرینات تیم‌های کشتی آزاد و فرنگی دانشجویان دانشگاه علامه طباطبائی

دانشجویان دانشگاه علامه طباطبائی در رشته‌های کشتی فرنگی و آزاد در مسابقات منطقه یک‌کشور در سالن مجموعه ورزشی دانشگاه علم و صنعت خوش درخشیدند و توانستند مقام سوم تیمی رشته فرنگی را کسب کنند.  


به گزارش عطنا، مسابقات کشتی آزاد و فرنگی دانشجویان منطقه یک کشور به مدت دو روز 29 و 30 بهمن‌ماه به میزبانی دانشگاه علم و صنعت برگزار شد.


در کشتی فرنگی نفرات تیم دانشجویان دانشگاه علامه طباطبائی شامل مسلم علیزاده از دانشکده ارتباطات در وزن 55 کیلوگرم، علی جمشیدی از دانشکده تربیت‌بدنی و علوم ورزشی در وزن 60 کیلوگرم، پیمان زیوری از دانشکده تربیت‌بدنی و علوم ورزشی در وزن 63 کیلوگرم، ایرج جهانپور از دانشکده حقوق و علوم سیاسی در وزن 67 کیلوگرم، امیرحسین سلیمیان از دانشکده ادبیات فارسی و زبان‌های خارجی در وزن 72 کیلوگرم، اکبر محبی‌فر از دانشکده تربیت‌بدنی و علوم ورزشی در وزن 77 کیلوگرم، محمدرضا رضا‌زاده از دانشکه بیمه‌اکو در وزن 82 کیلوگرم، سیدسعید هاشمی از دانشکده علوم ریاضی و رایانه در وزن 87 کیلوگرم، صادق اسدبگی از دانشکده علوم اجتماعی در وزن 97 کیلو و سیدمعین رسولی‌دانش از دانشکده مدیریت و حسابداری در وزن 130 کیلوگرم بودند.


در کشتی آزاد نیز نفرات تیم دانشجویان دانشگاه علامه طباطبائی شامل اسماعیل قائد‌‌رحمتی از دانشکده ادبیات فارسی و زبان‌های خارجی در وزن 61 کیلوگرم، رسول کریمی از دانشکده روان‌شناسی و علوم تربیتی در وزن 65 کیلوگرم، حسین بهادر از دانشکده تربیت‌بدنی و علوم ورزشی در وزن 70 کیلوگرم، محمد شیخی از دانشکده حقوق و علوم سیاسی در وزن 74 کیلوگرم، روح‌الله عطابیگی از دانشکده بیمه‌اکو در وزن 79 کیلوگرم، امیرحسین سعیدی‌نژاد از دانشکده حقوق و علوم سیاسی در وزن 92 کیلوگرم، عارف خلفیان از دانشکده تربیت‌بدنی و علوم ورزشی در وزن 97 کیلوگرم و بهنام نقی‌پورگیوی از دانشکده تربیت‌بدنی و علوم ورزشی در وزن 125 کیلوگرم بودند.


در کشتی فرنگی امیرحسین سلیمیان در وزن 72 کیلوگرم، مدال طلا و سهمیه المپیاد سراسری، سیدرسول هاشمی در وزن 87 کیلوگرم مدال نقره و سهمه المپیاد سراسری و ایرج جهانپور در وزن 67 کیلوگرم و صادق‌ اسد‌بیگی در وزن 97 کیلوگرم مدال برنز را کسب کردند.


در کشتی آزاد حسین بهادر در وزن 70 کیلوگرم و روح الله عطابیگی در وزن 79 کیلوگرم دو مدال نقره و سهمیه المپیاد و امیرحسین سعیدی نژاد در وزن 92 کیلوگرم مدال برنز را کسب کردند.


در پایان این مسابقات در کشتی آزاد به ترتیب تیم‌های دانشگاه‌های تهران، پیام نور و خوارزمی مقام‌های اول تا سوم را بدست آوردند و در کشتی فرنگی نیز به ترتیب تیم‌های دانشگاه‌های تهران، خوارزمی و علامه طباطبائی رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند.


تیم کشتی فرنگی دانشجویان دانشگاه علامه طباطبائی، مقام سوم مسابقات کشتی دانشجویان منطقه یک کشور را کسب کرد.


مربیان تیم کشتی آزاد و فرنگی دانشجویان دانشگاه علامه طباطبائی در مسابقات دانشجویان منطقه یک‌ کشور به ترتیب افشین بیابانگرد، ملی‌پوش فرنگی‌کار کشورمان و دانشجوی مقطع دکتری دانشکده تربیت‌بدنی و علوم ورزشی دانشگاه علامه طباطبائی، مهدی علیاری و احمد مهدی‌موحد و سرپرستان آن نیز جواد شهلایی، عضو هیئت علمی دانشکده تربیت‌بدنی و علوم ورزشی دانشگاه علامه و سجاد محمدی، کارشناس مدیریت تربیت‌بدنی این دانشگاه بودند.



عکس: مسعود پناهی - عطنا


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* :
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار