۰۱ اسفند ۱۳۹۶ ۱۳:۴۵
کد خبر: ۱۷۲۵۶۳
abtahi.

در افتتاحیه پنجمین همایش آموزش و توسعه سرمایه انسانی از سید حسین ابطحی، عضو هیئت علمی بازنشسته دانشگاه علامه طباطبائی و عضو هیئت امنا دانشگاه علامه محدث نوری به پاس سال‌ها فعالیت در آموزش و توسعه منابع انسانی به عنوان چهره ماندگار در این عرصه قدردانی شد‌.


به گزارش عطنا به نقل از جهان‌صنعت، پنجمین همایش آموزش و توسعه سرمایه انسانی یکشنبه، 29 بهمن‌ماه در سالن همایش‌های رازی آغاز به کار کرد‌. این همایش دو روزه با هدف بررسی آخرین دستاورد‌ها درباره آموزش و توسعه سرمایه انسانی برگزار می‌شود‌.


موضوعات این همایش شامل نظریه‌ها و رویکرد نوین مدیریت مبتنی بر شایستگی، راهبرد سازمانی، نتایج کسب‌وکار و توسعه شایستگی‌ها؛ چالش‌های سازمان‌های ایرانی در گذر به سمت رویکرد شایستگی‌محور و راهبرد یادگیری و توسعه منابع انسانی مبتنی بر شایستگی است‌.


همچنین تعالی سازمانی و یادگیری و توسعه شایستگی؛ روش‌ها و ابزار‌های نوین یادگیری و توسعه شایستگی مدیران و کارکنان، کانون‌های ارزیابی و توسعه شایستگی‌ها، تجربیات و چالش‌ها؛ فناوری اطلاعات و شبکه‌های اجتماعی مجازی و سامانه‌های ارزیابی توسعه شایستگی‌ها برخی دیگر از موضوعات این همایش است‌.



در افتتاحیه این همایش از سیدحسین ابطحی، به پاس سال‌ها فعالیت در آموزش و توسعه منابع انسانی به عنوان چهره ماندگار در این عرصه قدردانی شد‌. ابطحی عضو هیوت علمی دانشگاه علامه طباطبائی و عضو هیئت موسس انجمن آموزش و توسعه منابع انسانی ایران است.


ابطحی مدرک کارشناسی خود را از دانشگاه ایالتی مورگان در شهر بالینمور آمریکا دریافت کرد و پس از گذراندن دوره کارشناسی ارشد در دانشگاه میسوری و پذیرفته شدن در دوره دکترا و گذراندن واحدهای مربوطه، رساله دکترای خود را تحت عنوان «کاربرد سیستم‌ها و روش‌ها در آموزش و توسعه مدیران بخش عمومی» با درجه ممتاز در این دانشگاه به پایان رساند.


وی در دوره پسادکترای آموزش و توسعه منابع انسانی نیز در دانشگاه کالیفرنیای جنوبی واقع در لس‌آنجلس شرکت کرد که نتیجه حاصل از آن تالیف کتاب «آموزش و توسعه منابع انسانی» بود که مورد استفاده فراوان مدیران و کارشناسان آموزش و توسعه سرمایه‌های انسانی قرار گرفت.


تصاویر مرتبط:

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار