۰۴ شهريور ۱۳۹۴ ۰۲:۰۲
کد خبر: ۱۷۱۳۵
زهرا دختربچه سه ساله معلولیست که دارای مشکل شنوایی وبینایی است وهمزمان با بیماری قلبی دست وپنجه نرم می کند


زهرا دختر بچه ای معلول است که در یک  خانواده محروم ودر روستایی از توابع استان ایلام زندگی می کند ،او تنها فرزند خانواده است که همزمان از سه بیماری شنوایی وبینایی وقلبی رنج می برد ،پدر کارگری دارد که بصورت فصلی و از طریق کارگری ساختمان معاش خانواده محرومش را تامین می کند.


سال گذشت بدلیل شدت گرفتن بیماری قلبی به کمک خیریه نسیم وصال در بیمارستان بستری و هزینه های درمان موقت ایشان تامین گردید ،یکی از چشمان زیبای این دختربچه نابیناست وچشم دیگرش به شدت ضعیف شده به حدی که رفته رفته از دیدن زیبایی های طبیعت محروم می شود .


هفته گذشته به کمک موسسه به پزشک متخصصی در بیمارستان فارابی تهران اعزام و پزشک معالج گفته  است که با اقدامات فوری پزشکی امیدوار به بهبودی نسبی بینایی  ایشان هستند از طرف دیگر بمنظور کمک به وضعیت شنوایی ایشان متخصص دیگری یک جفت سمعک برای او تجویز کرده اند ،اخیرا به کمک بهزیستی یک سمعک به ایشان واگذار شده که مادرش می گوید اصلا این سمعک جوابگوی وضعیت شنوایی زهرا نیست.


مادرش می گوید اصلاتوانایی تامین هزینه های درمان دختر بچه اشان راندارند چون درآمد پدرخانواده حتی تامین کننده هزینه ایاب وذهابشان به تهران هم نمی باشد وبا این وضعیت برای همیشه دخترشان نه می بیند ونه می شنود.


اینک این موسسه مثل همیشه واسطه قرار گرفته است تا با کمک مردم مومن وخداجوی هموطن از طریق این فراخوان بتواند مبلغ ۱۵۰میلیون ریال هزینه خرید سمعک وهزینه های درمان چشمان زهراکوچولو را تامین نماید.


چشمان کم سوی زهرا کوچولو به دستان پرسخاوت شما دوخته شده است بیایید تا با کمک هم دیدن زیبایی های طبیعت را به این دختر بچه معلول هدیه کنیم.



شماره حساب ها



شماره کارت: ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۵۴۲۴۵۴

شماره حساب: ۰۲۱۹۹۳۴۰۱۰۰۰۰


شماره حساب بانک ملت: ۵۰۹۲۷۹۱۵۸۵

شماره حساب بانک ملی: ۰۱۰۹۳۵۳۵۶۰۰۰۰

شماره شبا:IR610120010000005092791585


IMG-20150819-WA0051IMG-20150819-WA0041IMG-20150819-WA0042


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار