۲۰ دی ۱۳۹۶ ۰۹:۱۷
کد خبر: ۱۶۵۷۷۶
Yazdan Mehr - sandogh refah

مشاور وزیر علوم و رئیس صندوق رفاه دانشجویان گفت: دانشگاه‌ها نظرات و پیشنهادات خود برای پکپارچه‌سازی روش‌ها و توزیع عادلانه، هدفمند و موثر تسهیلات به دانشجویان کم‌بضاعت را تا پایان دی به این صندوق ارسال کنند.


به گزارش عطنا به نقل از فارس، ذوالفقار یزدان‌مهر مشاور وزیر علوم و رئیس صندوق رفاه دانشجویان، گفت: صندوق رفاه دانشجویان به منظور ایجاد زمینه مناسب برای رشد استعدادها و کمک به وضع تحصیلی و معیشت دانشجویان مستعد و کم بضاعت تاسیس شده و در همین رابطه تمام سعی و تلاشمان در این است که بتوانیم بیشتر به این موضوع بپردازیم.


وی ادامه داد: برهمین اساس از دانشگاه‌ها خواستیم کمک کنند تا شاخص‌هایی تعیین کنیم تا کمک‌ها هدفمندتر ارائه شود و دانشجویان کم‌بضاعت بتوانند از تسهیلاتی که در نظر گرفته می‌شود استفاده کنند.


مشاور وزیر علوم تصریح کرد: صندوق رفاه از دانشجویان کم بضاعتی که توسط دانشگاه تائید و معرفی شوند حمایت می‌کند، اخیرا هم در بخش‌نامه‌ای از موسسات آموزش‌عالی و دانشگاه‌ها خواستیم تا در راستای تاکید نهادهای نظارتی و اجرای قوانین و مقررات پرداخت تسهیلات دانشجویی و توزیع اعتبارات وام بین دانشجویان نیازمند و همچنین بر اساس شاخص‌های تعیین شده دانشجویان کم‌بضاعت را معرفی کنند.


رئیس صندوق رفاه دانشجویان گفت: دانشگاه‌ها تا پایان دی‌ماه فرصت دارند تا نظرات و پیشنهادات خود را برای پکپارچه‌سازی روش‌ها و توزیع عادلانه، هدفمند و موثر تسهیلات به دانشجویان نیازمند، راهکارها و شاخص‌های شناسایی جامعه هدف را تدوین و به صندوق رفاه دانشجویان ارسال کنند.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار