۰۶ دی ۱۳۹۶ ۱۹:۱۹
کد خبر: ۱۶۲۷۵۲
dahomin jashnvare meli harkat (38)

دهمین جشنواره ملی حرکت با هدف شناسایی انجمن‌های علمی_دانشجویی موفق از 5 تا 7 دی ماه در دانشگاه رازی کرمانشاه در حال برگزاری است.


به گزارش عطنا، دهمین جشنواره ملی حرکت با رقابت انجمن‌های علمی_دانشجویی دانشگاه‌های سراسر کشور و تحت نظارت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، از روز سه‌شنبه 5 دی ماه 96 در دانشگاه رازی کرمانشاه آغاز شده است.


این جشنواره به صورت سالانه و با تأکید بر هم‌افزایی، تکثیر ایده‌های خلاق و ایجاد انگیزه و نشاط در انجمن‌های علمی_دانشجویی برگزار می‌شود.


همچنین در جشنواره ملی حرکت، آثار و دستاوردهای دانشجویان سراسر کشور در قالب برپایی غرفه به نمایش گذاشته شده است.


شناسایی انجمن‌های علمی_دانشجویی موفق و تقدیر از فعالان این انجمن‌ها، انعکاس فعالیت‌های الگو و موفق، ایجاد تحرک توأم با جهت‌دهی فعالیت‌های انجمن‌ها، ایجاد زمینه هم‌افزایی انجمن‌های علمی_دانشجویی از طریق انتقال تجارب موفق و ایجاد بستر مناسب به منظور آشنایی صاحبان صنایع و معادن،  مشاغل مختلف و سازمان‌های دولتی و غیردولتی با ظرفیت‌ها و توانمندی‌های انجمن‌ها از جمله اهداف مهم وزارت علوم برای برگزاری هرساله این جشنواره است.


گفتنی است از دانشگاه علامه طباطبائی نیز تیمی با حضور سمیرا قناعتیان و حسین نوروزی، کارشناسان معاونت فرهنگی_اجتماعی دانشگاه علامه، فائزه عبدلی، سارا شریعتمداری، علی قندهاری، معین عارفی، سینا هاشمی، نسترن پیرکفاش، مینا نعمتی، فائزه اعلمی، ملیحه یادآور و مرتضی جویبان، دانشجویان فعال و عضو انجمن‌های علمی_دانشجویی این دانشگاه در این جشنواره شرکت کرده‌اند.


اختتامیه این دوره از جشنواره ملی حرکت، ساعت 9 تا 12 روز پنج‌شنبه 7 دی ماه برگزار می‌شود.


عکس: نسترن پیرکفاش، مینا نعمتی، فائزه عبدولی، علی قندهاری - عطنا



 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار