۲۵ مرداد ۱۳۹۴ ۱۳:۲۴
کد خبر: ۱۵۸۶۸

پايگاه اطلاع رساني استانداري تهران نوشت:


جمعي از دانشجويان دانشگاه علامه طباطبايي با حضور در بخشهاي مختلف مجموعه ، به عيادت سالمندان و معلولين كهريزك آمدند. اين دانشجويان كه از دانشكده هاي مختلفي چون ادبيات ، علوم تربيتي و ساير رشته هاي علوم انساني ، بودند به رسم ادب و احترام با شاخه هاي گل به ديدار اين خانواده بزرگ آمدند .


آينده سازان كشور، نگاهي متفاوت با آنچه ساير اقشار جامعه مي توانند از معلول و سالمند داشته باشند را در اين ديدار تجربه کردند.


يكي از اين دانشجويان از طرف دوستان و همراهان خود به روابط عمومي آسايشگاه خيريه كهريزك گفت :در بدو ورود ، هرگز تصور نمي كرديم سالمندان اين مركز پذيراي ما باشند و فكر مي كرديم مانند بيگانگان با ما رفتار خواهند كرد اما نه تنها ما براي آنان بيگانه و در نقش زحمت نبوديم ، بلكه خيلي خوب و راحت با ما ارتباط برقرار كردند .


وي با اشاره به ديدار از كارگاههاي هنري اظهار داشت :حتي در تصورمان هم نبود وقتي به كهريزك مي آئيم ، مكاني به نام كارگاههاي هنري ببینیم ، اما به چشم خود ديديم كه اينجا سفالگري مي كنند ، قالي مي بافند و روپوش مدارس را توليد مي كنند و خيلي هنرهاي ديگر كه به درستي نام اين محل را كارگاههاي هنري گذاشته اند.


وي در خاتمه نيز از طرف دوستان خود يادآور شد :انشاالله دفعه بعد با دوستان ديگرمان كه در جمع سالمندان و معلولين حاضر شديم ، گروه موسيقي متشكل از هم كلاسي هايمان را هم همراه خواهيم داشت تا فضايي دوستانه و شاد را ميان اين افراد مهربان و مهماندوست داشته باشيم .

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار