۱۹ آذر ۱۳۹۶ ۱۹:۵۱
کد خبر: ۱۵۷۵۵۶
Ruyesh 19 Azar 96 (1)

دومین جشنواره درون‌دانشگاهی «رویش»، ویژه کانون‌های فرهنگی، هنری، اجتماعی و مذهبی معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه علامه طباطبائی یکشنبه، 19 آذرماه در سالن شهید بهشتی دانشکده حقوق و علوم سیاسی این دانشگاه برگزار شد.


به گزارش عطنا، در بخش تولیدات فرهنگی از بین چهار کانون مهدویت، خبر و رسانه، موسیقی و گویندگی تندیس برتر به کانون موسیقی تعلق گرفت.


در بخش مسابقه از بین پنج کانون صنایع دستی و هنرهای تجسمی، فیلم و عکس، قرآن و عترت، کتاب و کتابخوانی و مهدویت، کانون کتاب و کتابخوانی به مقام برتر دست یافت.


در بخش آموزشی نیز از بین پنج کانون خبر و رسانه، صنایع دستی و هنرهای تجسمی، فیلم و عکس، گویندگی و اجرا و هلال احمر، جایزه دو کانون شایسته تقدیر به کانون‌های هلال احمر و صنایع دستی و همچنین جایزه کانون برتر به خبر و رسانه تعلق گرفت.


در بخش نشریه و وب‌سایت از بین چهار کانون شعر و ادب، خیریه، فیلم و عکس و موسیقی، جایزه نشریه برتر به نشریه خط سفید به سردبیری شکوفه صادقی از کانون موسیقی رسید.


در بخش خلاقیت از بین پنج کانون کتاب‌خوانی، مهدویت، خیریه، شعر و ادب و همای مهر، کانون‌های همای مهر و مهدویت به عنوان شایسته تقدیر و کانون کتاب  و کتابخوانی به عنوان کانون برتر انتخاب شد.

در بخش جذب مخاطب از بین پنج کانون برتر فیلم و عکس، کتاب و کتابخوانی، موسیقی، مهدویت و خیریه جایزه دو کانون شایسته تقدیر به کانون‌های خیریه و مهدویت و همچنین جایزه کانون برتر به کانون موسیقی تعلق گرفت.


در بخش ترویج نیز از بین هفت کانون خبر و رسانه، شعر و ادب، خیریه، قرآن و عترت، کتاب و کتابخوانی، موسیقی و مهدویت جایزه دو کانون شایسته تقدیر به کانون های مهدویت و قرآن و عترت و همچنین تندیس برتر به کانون خیریه اختصاص یافت.


دبیران کانون‌های کتاب و کتابخوانی و موسیقی به صورت مشترک به عنوان دبیران برتر این جشنواره معرفی شدند که به ترتیب فاطمه بیک‌زاده و حسام آرین به نمایندگی از دو کانون جوایز خود را دریافت کردند.


همچنین جایزه کانون برتر دومین جشنواره رویش درون دانشگاهی دانشگاه علامه طباطبائی را فاطمه بیک‌زاده، دبیر کانون کتاب و کتابخوانی به خود اختصاص داد.


گفتنی است در این جشنواره از زحمات مرتضی خورسندی، مدیر امور فرهنگی معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه علامه طباطبائی، علیرضا اشکور کیایی، مسئول سابق کانون‌های فرهنگی و هنری و اجتماعی این معاونت و الهام حسنلو، مسئول فعلی این کانون‌ها با اهدای لوح سپاس تقدیر شد.


گزارش کامل و تصویری این نشست امشب در عطنا منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار