۲۴ مرداد ۱۳۹۴ ۱۱:۵۳
کد خبر: ۱۵۵۱۹
کیوسک عطنا
سفرهای منطقه ای ظریف تیتر اکثر روزنامه های صبح امروز کشور بود.


روزنامه های آرمان و اعتماد نیز با اشاره به جریانات پرونده اختلاس سه هزار میلیاردی و ردپای مدیران دولت سابق به واکاوی آن پرداختند.


روزنامه کیهان  باتیتر ساکتین فتنه اجازه شرکت در انتخابات را ندارند به موضوع کاندیدا انتخابات خبرگان پرداخته است و جمله سید حسن نصرالله در نهمین سالگرد پیروزی مقاومت لبنان اشاره کرد: در جنگ سی و سه روزه اسرائیل جهنم را به چشم خود دید.


مردم سالاری نیز ضمن اشاره به سفرهای اخیر منطقه ای ظریف نوشت: برجام آثار سازنده ای برای منطقه خواهد داشت. "نمی گذاریم قطع نامه تحریمی جدیدی علیه ایران صادر شود" تیتر دیگری بود که مردم سالاری به نقل از وزیر امور خارجه روسیه کار کرده بود.


روزنامه ایران به انفجار شیمیایی در چین اشاره کرد که پنجاه نفر کشته و هفتصد نفر زخمی برجای گذاشت. "سوئیس هم تحریم ها را علیه ایران لغو کرده است" تیتر دیگر ایران بود.


روزنامه قانون تیتر اولش را به بازسازی تراژیک تئاتر شهر  و حمله محافظه کاران ایران به برجام هسته اختصاص داد.

آفتاب یزد به سفرهای منطقه ای ظریف با عنوان "پلی که معمارش ظریف بود" پرداخت . گزارشی از رکود صنعت خودرو و تغییرات آن در بازار تیتر دیگر آفتاب یزد بود.


شرق تیتر خود را به پرونده زمین خواری گردنه حیران و افشاگریجهانگیری اختصاص داد. مهدی هاشمی و خواهرش تیتر دیگر شرق بود.


اطلاعات به سخنان سرلشگر سلیمانی در رابطه با فرهنگ ایثار که فکر تهاجم دشمن به کشور را محو کرده اشاره و دنیای اقتصاد هم به موضوع سفر جان کری بعد از هفتاد سال به کوبا پرداخته است.

ArmanRavabetOmoomiEtemaadIranGhanoonAftabYazdSharghMardomSalariEttelaatJomhouriEslamiKayhanNewsDonyayeEghtesad

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار