۱۷ مرداد ۱۳۹۴ ۱۹:۰۳
کد خبر: ۱۴۳۴۰

افشین محمدی فارغ التحصیل ارتباطات دانشگاه علامه طباطبائی در حال حاضر به عنوان مدیر کل روابط عمومی دانشگاه علوم تحقیقات فعالیت می نماید. وی در کارنامه ی کاری خود سردبیری خبرگزاری ایسکانیوز، مدیر مسئولی روزنامه فرهیختگان، معاون مرکز روابط عمومی وزارت ارشاد، رئیس هسته ی ارتباطات دانشگاه علامه و سردبیری نشریه چاپار را دارد.


mohammadi(1)


محمدی در گفتگویی با خبرنگار باشگاه خبری علامه طباطبائی(عطنا) به بیان نکاتی در رابطه با دانشگاه علامه و حرفه ی خبرنگاری پرداخته است.


عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد دماوند در سال های 74 تا 81 در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد دانشجوی دانشکده ارتباطات بوده است.


مدیر مسئول سابق روزنامه فرهیختگان، خاطره ای از انتخابات دبیر هسته ی مرکزی ارتباطات دانشکده و سردبیری نشریه چاپار را عنوان کرد وتاثیر گذاری برگزاری انتخابات در بین اساتید دانشگاه و تبلیغات پرشور دانشجویان برای پیروزی در این انتخابات را از خاطرات به یاد ماندنی خود در دانشگاه علامه دانست. شاگردی اساتیدی همچون مرحوم معتمد نژاد، مرحوم قندی، دکتر خانیکی،دکتر فرقانی و دکتر بروجردی را که باعث افزایش دانش و اعتبار کاری خود می داند و جو حاکم بر آن دوره دانشگاه علامه را بسار مناسب و آماده برای بروز افکار دانشجویی دانست.


وی محدود کردن رشته ی روزنامه نگاری و بازنشست کردن اساتید دانشگاه در دوره ریاست قبلی را عامل افول رشد علمی دانشجویان این دانشکده و کاهش اعتبار دانشگاه علامه خواند و از بهبود شرایط کنونی دانشگاه علامه ابراز خرسندی کرد.


سردبیر سابق خبرگزاری ایسکانیوز با اشاره به راه اندازی باشگاه خبری عطنا عنوان داشت: کار بسیار خوب و پسندیده ای است و تا به امروز در دانشگاههای ایران چنین چیزی وجود نداشته است. این باشگاه خبری میتواند زمینه ساز همکاری و پیوند دانشجویان فارغ التحصیل و کنونی علامه باشد و رسانه ای است برای معرفی و بروز افکار و عقاید دانشگاهیان بزرگترین دانشگاه علوم انسانی ایران.


مدیر کل روابط عمومی داشگاه آزاد علوم و تحقیقات تهران اصلی ترین عوامل موفقیت خود را حضور در فعالیت های دانشجویی و کارهای عملی در دوره کارشناسی خواند و با بیان این نکته که در کنار خواندن دروس، کار عملی به رشد شخصیتی و فکری کمک می کند از دانشجویان خواست تا فعالیت های صنفی دانشجویی را به صورت جدی پی بیگرند.


وی در پایان عنوان داشت: دانشگاه علامه در بسیاری از رشته ها همچون روزنامه نگاری به عنوان دانشگاه مادر شناخته می شود و فضای مناسبی است تا دانشجویان با به کارگیری تجارب اساتید و دانشجویان فارغ التحصیل بتوانند به رشد قابل قبولی در رشته تحصیلی خود برسند.


افشین محمدی هم اکنون دانشجوی مقطع دکتری رشته ارتباطات دانشگاه علوم و تحقیقات است و به عنوان عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد دماوند فعالیت می کند.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار