۱۴ دی ۱۳۹۴ ۱۳:۵۵
کد خبر: ۲۴۸۰۸

رئیس دانشگاه علامه طباطبائی گفت: به نسبت دو سال قبل کاهش نسبت استاد به دانشجو را داشتیم و وزارت علوم به عنوان یکی از دانشگاه‌های برتر به ما ظرفیت اضافه‌ای برای جذب دانشجویان به صورت استعدادهای درخشان داده است.


salimi-010-1
به گزارش عطنا به نقل از خبرگزاری دانشجو، دکتر حسین سلیمی در خصوص افزایش ظرفیت در تحصیلات تکمیلی گفت: برای ما بیشتر افزایش کیفیت در حوزه تحصیلات تکمیلی مهم است و همچنین بر روی ورودی‌های جدید دانشگاه کنترل داریم. وی تصریح کرد: در دانشگاه‌ها از این به بعد تمام کسانی که وارد دانشگاه می‌شوند و همچنین ورودی‌های دو سال پیش، فقط از طریق آزمون می توانند به دانشگاه راه پیدا کنند و تا حدودی سخت‌گیری علمی خواهیم داشت.
وی اذعان داشت: به همین دلیل است که ما سخت‌گیری علمی داریم و بر این قضیه معتقدیم که هر چه کیفیت دانشجو تحصیلات تکمیلی بالاتر باشد، تولیدات دانشگاه نیز قوی‌تر می شود.
رئیس دانشگاه علامه طباطبائی با بیان اینکه ما اصلا به دنبال افزایش کمی نیستیم، تاکید کرد: در جذب دانشجو به دنبال افزایش کیفیت هستیم و نسبت دانشجو به استاد را که در دو سال پیش نسبت یک به چهل بوده را به یک به سی و دو رسانده‌ایم.
وی درباره پذیرش استعدادهای درخشان، گفت: ما دقیقا براساس آئین‌نامه وزارت علوم عمل می‌کنیم و بر این اساس دانشجویانی که حد نصاب لازم برای استعدادهای درخشان را بیاورند می‌توانند از آن استفاده کنند.
سلیمی در پایان خاطرنشان کرد: حتی وزارت علوم به ما به عنوان یکی از دانشگاه‌های بزرگ و برتر ظرفیت اضافه‌ای هم برای استعدادهای درخشان داده که بتوانیم دانشجویان بیشتری را جذب کنیم.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار