۱۱ مرداد ۱۳۹۴ ۱۶:۵۹
کد خبر: ۱۳۷۷۸

سید محمدرضا فقیهی رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: از 23 تیر که ثبت‌نام برای اعزام به عتبات عالیات آغاز شد تا زمان قرعه‌کشی در حدود 51 هزار نفر در سایت لبیک ثبت‌نام کردند و ما استقبال بسیار خوب دانشگاهیان را برای رفتن به این سفر معنوی شاهد بودیم.


وی ادامه داد: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته قرار بود در سیزدهمین دوره اعزام دانشگاهیان به عتبات عالیات در حدود  هفت تا هشت هزار نفر اعزام شوند اما به دلیل استقبال زیاد، تصمیم گرفتیم تا 10 هزار نفر از دانشگاهیان را به این سفر معنوی اعزام کنیم. البته بازهم احتمال افزایش سهمیه وجود دارد.


وی افزود: سهمیه اضافه شده به نسبت سهمیه گروه‌های پسران مجرد، استادان، دختران دانشجوی به همراه یکی از محارم، کارمندان دانشگاه‌ و متأهلان بین آنها تقسیم شده است.


رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان تصریح کرد: اعزام دانشگاهیان به عتبات عالیات (شهرهای مقدس نجف، کربلا، کاظمین) از روز 19مرداد ماه آغاز خواهد شد.


فقیهی در خاتمه اظهار داشت: امیدواریم دانشگاهیانی که به این سفر معنوی اعزام می‌شوند از برکات آن بهره کافی را ببرند. این سفر می‌تواند برای آنها تجربه بسیار خوبی باشد و در روحیه آنها تاثیر بسیار مثبتی بگذارد.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار