۱۶ مرداد ۱۳۹۶ ۱۶:۵۹
کد خبر: ۱۳۲۰۵۳
pelasco pelasko faje

پیشنهاداتی مبنی بر تبدیل پاساژ پلاسکو به پارک مطرح شده است که البته رئیس اتاق اصناف تهران تاکید دارد این پیشنهادها رد شده است.


به گزارش عطنا به نقل از ایسنا، علی فاضلی، در خصوص اینکه با وجود وعده‌های او مبنی بر قطعی بودن بازسازی پلاسکو اکنون چنین پیشنهاداتی مطرح می‌شود، اظهار کرد: بنیاد مستضعفان مکلف شده که ساخت پلاسکو و حقوق کسبه را در دستور کار قرار دهد و مورد توجه داشته باشد.


وی ادامه داد: اکنون هم در ساخت مجدد پلاسکو شک نکنید. این مکان حتما بازسازی شده و تحویل افراد داده می‌شود، اما صحبت این است که حتی اگر یک درصد سیاست کشور بر آن باشد که این پاساژ ساخته نشده و مثلا به جای آن پارکی به منظور قدردانی از شهدای آتش‌نشان ایجاد شود نیز حق و حقوق مالکان پلاسکو با دقت مورد توجه قرار خواهد گرفت.


رئیس اتاق اصناف همچنین عنوان کرد: صحبت‌های مسوولان بنیاد مستضعفان و رییس آن مبنی بر آن است که حتما بازسازی این پاساژ دنبال خواهد شد و پلاسکو تحویل داده می‌شود. اکنون نیز اگر این فرآیند کمی به طول انجامیده به دلیل آن است که با ابتدای سال جدید تغییر دولت و تغییر شورای شهر همزمان شده است.


فاضلی در ادامه در پاسخ به این سؤال که آیا به عنوان نماینده اصناف این وعده را می‌دهد که با جدیت پیگیر حقوق کسبه پلاسکو باشد، اظهار کرد: همان طور که اشاره کردم اصلا بحث تبدیل این پاساژ به پارک مطرح نیست و این موضوع در حد یک پیشنهاد بود که رفع شد. اکنون نیز تاکید داریم باید پیگیر تمام حقوق حقه اصناف باشیم و شکی نیست که تا لحظه آخر این پیگیری‌ها را انجام خواهیم داد.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
مطالب دیگر
چگونه مسائل جنسی را به کودک آموزش دهیم؟
یک استاد دانشگاه در گفتگو با عطنا بررسی کرد

چگونه مسائل جنسی را به کودک آموزش دهیم؟

تربیت جنسی امری ضروری است و آموزش آن را از هر سنی که کودک شروع به سوال پرسیدن می کند باید شروع کرد. اما به طور کلی اولین زمان برای این آموزش 3 تا 5 سالگی است. چون کودک در این برهه سنی کنجکاوی هایی دارد
فقدان سرمایه اجتماعی، نظام سیاسی را با چالش‌ روبرو می‌کند/ مهاجرت یکی از نتایج شکاف میان دولت و ملت است
یک جامعه شناس در گفتگو با عطنا مطرح کرد

فقدان سرمایه اجتماعی، نظام سیاسی را با چالش‌ روبرو می‌کند/ مهاجرت یکی از نتایج شکاف میان دولت و ملت است

یک استاد دانشگاه معتقد است: «نهادهای دولتی و حاکمیتی نقش مهمی در اعتماد عمومی دارند و در واقع عملکرد نهادهای اجتماعی و سیاسی است که اعتماد را خلق می‌کند یا باعث کاهش آن می‌شود.»
فضای مجازی را باید کنترل کرد/ باید به سمت اینترانت حرکت کنیم
یک جامعه شناس در گفتگو با عطنا:

فضای مجازی را باید کنترل کرد/ باید به سمت اینترانت حرکت کنیم

در حال حاضر در معرض تهدید جدی هستیم. طرح مجلس درباره ساماندهی فضای مجازی اولین گام در جهت داشتن برنامه برای مدیریت فضای مجازی است و البته نباید به روش‌های نادرست مثل قطع کردن اینترنت روی بیاوریم.
مدیریت فضای مجازی در آمریکا و کره جنوبی چگونه است؟
بررسی قوانین اینترنت در کشورهای دیگر (1)

مدیریت فضای مجازی در آمریکا و کره جنوبی چگونه است؟

TikTok و WeChat دو شبکه اجتماعی چینی هستند که در دنیا با استقبال روبه‌رو شده‌اند، اما در زمان ریاست جمهوری ترامپ استفاده از این اپلیکیشن‌ها در امریکا به دلیل نگرانی های امنیتی ممنوع اعلام شد.
پر بازدیدها
آخرین اخبار