۰۳ مرداد ۱۳۹۶ ۰۰:۱۹
کد خبر: ۱۲۹۵۸۹
IMG_7493

مدیر امور اداری دانشگاه علامه طباطبائی با اشاره به اینکه تمام تلاش ما و همکاران‌مان گزینش افراد متخصص برای دانشگاه است، بیان کرد: در آزمون اخیر 7 برابر ظرفیت شرکت‌کنندگان در آزمون برای مصاحبه دعوت شدند تا بتوانیم بین این افراد، کسانی که به لحاظ عملی و تخصصی سطح بالاتری دارند را گزینش کنیم و به نوعی نیز به ما قدرت انتخاب بهتری می‌دهد. 


محمود مرتضایی‌فر در گفت‌و‌گوی اختصاصی با خبرنگار عطنا گفت: روز اول برگزاری مصاحبه حضوری از پذیرفته‌شدگان مرحله اول آزمون بکارگیری نیروی‌های قراردادی دانشگاه علامه طباطبائی به خوبی و بدون کوچکترین مشکلی سپری شد.


وی با بیان اینکه افراد برگزیده آزمون توسط متخصصان هر حوزه مورد ارزیابی قرار گرفتند، اظهار کرد: همچنین یک نفر متخصص بیرون از دانشگاه به همراه نماینده معاونت توسعه و مدیریت منابع دانشگاه علامه طباطبائی نیز در مصاحبه حضور داشته و فرد برگزیده را مورد ارزیابی قرار می‌دهند.


 مرتضایی‌فر افزود: پذیرفته‌شدگان ابتدا مورد ارزیابی در زمینه مهارت‌های هفت گانه (ICDL) به صورت عملی و با حضور کارشناسان مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشگاه قرار گرفتند.


وی آزمون بعدی که پذیرفته‌شدگان در آن شرکت کردند را مشاوره و بهداشت روان بیان کرد و گفت: یکی از نکات بسیار مهمی که در مصاحبه حضوری به آن توجه کردیم، حضور افراد برگزیده در مصاحبه مشاوره بود که توسط سه نفر از مشاوران متخصص در این حوزه انجام شد.


مدیر امور اداری دانشگاه علامه طباطبائی خاطرنشان کرد: بهداشت و سلامت روان پذیرفته‌شدگانی که قرار است با ما همکاری داشته باشند، بسیار مهم است و این بخش با حساسیت زیادی توسط برگزارکنندگان مصاحبه حضوری دنبال می‌شود تا از این فرصت برای انتخاب افراد شایسته جهت همکاری با دانشگاه به عنوان کارشناس به بهترین شکل ممکن، استفاده شود.


وی با اشاره به اینکه در ادامه این روند سنجش میزان تخصص پذیرفته‌شدگان در مصاحبه حضوری توسط افراد متخصص نیز مورد ارزیابی قرار گرفت، افزود: امیدواریم روز دوم مصاحبه که از فردا، آغاز می‌شود نیز به همین شکل و با رعایت همه جوانب به خصوص نظم و دقت ادامه پیدا کند.


مرتضایی‌فر در پاسخ به این سؤال که چرا در این آزمون 7 برابر ظرفیت از پذیرفته‌شدگان در آزمون کتبی دعوت به مصاحبه حضوری صورت گرفته است، بیان کرد: تجربه قبلی یعنی دو آزمونی که دانشگاه برای به‌کارگیری نیروی‌های قراردادی برگزار کرده بود، یک بار 3 برابر و یک بار هم 5 برابر ظرفیت از پذیرفته‌شدگان دعوت به مصاحبه حضوری شد، مورد ارزیابی و بررسی قرار گرفت.


وی درباره همین موضوع اضافه کرد: در آزمون‌های کتبی گذشته نفرات اول تا سوم و یا اول تا پنجم، تفاوت چندانی از لحاظ علمی با یکدیگر نداشتند و به همین دلیل سعی شد تا از تعداد افراد بیشتری برای مصاحبه حضوری دعوت شود تا بتوانیم به نحو بهتری به گزینش بپردازیم.


مرتضایی‌فر با بیان اینکه در آزمون اخیر 7 برابر ظرفیت شرکت‌کنندگان در آزمون برای مصاحبه دعوت شدند تا بتوانیم بین این افراد، کسانی که به لحاظ عملی و تخصصی سطح بالاتری دارند را انتخاب کنیم، گفت: اگرچه این کار وقت و توان بیشتری از مجموع دانشگاه می‌گیرد ولی نتایج آن در جهت شناسایی و انتخاب افرادی که توان تخصصی بیشتری داشته و در نهایت به پیشبرد اهداف دانشگاه نیز کمک می‌کنند، مفید‌تر است.


وی افزود: تلاش داریم که بعد از اتمام مصاحبه حضوری به سرعت جمع‌بندی‌ نتایج آزمون را انجام داده و دوره‌های آموزشی افراد برگزیده نهایی را در مردادماه برگزار کنیم که البته بررسی و نظارت در این دوره نیز قطعاً مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت و در نهایت در اول شهریورماه مشغول به فعالیت می‌شوند.


مدیر امور اداری دانشگاه علامه طباطبائی در پایان، بیان کرد: خوشبختانه دانشکده علوم ارتباطات دانشگاه در زمینه برگزاری این آزمون همکاری بسیار خوبی با ما داشتند که از مجموعه همکاران آنها تشکر می‌‌کنم.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار