۲۲ تير ۱۳۹۴ ۱۲:۱۰
کد خبر: ۱۲۱۷۳

علیرضا خسروی پیش از ظهر امروز در جمع شماری از اهالی فرهنگ در سمنان با بیان اینکه دانشگاه خواهران استان سمنان در آینده نزدیک با همت مسئولان استان راه‌اندازی می‌شود، اظهار کرد: راه‌اندازی این دانشگاه تحول جدید و مثبتی در نظام آموزش عالی استان سمنان است.


نماینده مردم سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس افزود: در بخش دانشگاهی استان سمنان با احداث و راه‌اندازی دانشگاه خواهران در استان می‌توانیم جذب دانشجو انجام دهیم که این موضوع نشان‌دهنده استفاده از ظرفیت دانشگاه در استان است.


وی ادامه داد: دانشگاه خواهران که در حال حاضر تعداد رشته‌های محدودی دارد، می‌تواند با افزایش تعداد رشته‌های خود و جذب دانشجو به یک دانشگاه بزرگ مانند دانشگاه سمنان تبدیل شود.


خسروی همچنین گفت: توجه به دانشگاه فرهنگیان نیز جزء سیاست‌های کلی کشور است و باید به این موضوع در استان سمنان توجه ویژه‌ای شود.


وی ادامه داد: نکته مهم در خصوص دانشگاه فرهنگیان، تأکید مقام معظم رهبری در خصوص تربیت معلمان نمونه است که باید به‌ خوبی این رهنمود ایشان سرلوحه دانشگاه‌های فرهنگیان در سراسر کشور باشد.


نماینده مردم سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس تصریح کرد: اقدامات لازم برای رشد در زمینه دانشگاهی در استان سمنان انجام شده است و امیدواریم بتوانیم در این عرصه جزء استان‌های برتر کشور باشیم.


وی خاطرنشان کرد: سمنان استانی دانشجوپذیر است و این موضوع فرصتی برای مسئولان سمنان به‌ حساب می‌آید تا بتوانند از این ظرفیت علمی در استان نهایت استفاده را ببرند.



منبع: فارس

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار