۲۸ خرداد ۱۳۹۴ ۰۱:۱۰
کد خبر: ۱۱۵۳۶
shahlaee

نشست بررسی چالش‌های فرا روی توسعه ورزش همگانی با حضور معاونین وزیر ورزش و جمعی از مسئولان ورزش کشور در دانشکده تر‌بیت ‌بدنی و علوم ورزشی دانشگاه علامه طباطبائی برگزار شد.


این نشست با همکاری معاونت توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان با هدف کمک به حل مشکلات و چالش‌های فرا روی توسعه ورزش همگانی برگزار شد.


در این همایش عبدالحمید احمدی، غلامرضا شعبانی‌ بهار و رباب شهریان نیز حضور داشتند. این نشست با حاشیه‌هایی همراه بود از جمله اینکه یکی از اساتید تر‌بیت ‌بدنی عنوان کرد: "کشور ما هنوز ورزش همگانی را باور ندارد. تریبون رسانه‌ها به سمت ورزش قهرمانی است. دولت هنوز در جذاب کردن ورزش همگانی مشکلات زیادی دارد."


دکتر شهلایی عضو هیئت علمی دانشگاه علامه در این نشست اعلام کرد: چرا باید پول دولت برای دو باشگاه استقلال و پر‌سپولیس هزینه شود و این پول در توسعه و ترویج ورزش همگانی مورد استفاده قرار نمی‌گیرد.


در این مورد نیز بحث شد که چرا از فدراسیون ورزش همگانی و معاونان وی در این جلسه شاهد حضور هیچ یک از مسئولان نیستیم.


مهم‌تر‌ین حاشیه این نشست پیرامون غیبت دکتر قره خانلو و دکتر حمیدی بود که اشاره شد این دو فرد دانشگاهی فقط صحبت از ترویج ورزش همگانی می‌کنند، ولی تا به امروز کاری در این امر صورت نگرفته است و تحقیقاتی که در زمینه ورزش همگانی انجام داده‌اند تا به امروز بی‌ نتیجه باقی‌ مانده است.


یکی دیگر از اساتید بیان کرد: دکتر گودرزی یک فرد علمی است و ما همواره دوست داشتیم که وی نماینده ما در وزارت ورزش و جوانان باشد، اما تا به امروز این طور نبوده و هیچ وقت از نظرات تمامی اساتید دانشگاهی بهره نگرفته است.


لازم به ذکر است که دکتر جواد شهلایی از نیروهای باسابقه ورزشی می باشد که به عنوان داور بین المللی کشتی فعالیت می نماید و در گذشته نیز مدیرکل تربیت بدنی آذربایجان غربی و دبیر فدراسیون هاکی بوده است.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار