۰۹ خرداد ۱۳۹۴ ۱۶:۴۹
کد خبر: ۱۰۷۴۳
نخستین گردهمایی ملی خیرین و واقفین آموزش عالی برگزار میشود.

به گزارش عطنا به نقل از ایرنا، محمد حسین امید با اشاره به تاکید صورت گرفته از جانب مقام معظم رهبری در سیاست های کلی ابلاغی علم و فناوری مبنی بر استفاده از ظرفیت های خیرین و واقفین در این عرصه و نیز راهبرد دولت در استفاده از ظرفیت های مردمی در پیشبرد امور، برگزاری این گردهمایی را نقطه عطفی در تاریخ آموزش عالی کشور معرفی کرد.

معاون اداری، مالی وزارت علوم در ادامه صحبت های خود، پیشنهاد برنامه ریزی و برگزاری این گردهمایی را از جانب خیرین عنوان کرد و ضمن تقدیر از نیت خیرخواهانه و حمایت های بی شائبه خیرین آموزش عالی؛ برخی از آنها را حامیان و تامین کننده تمامی هزینه های مالی این گردهمایی معرفی کرد.

براساس گزارش روابط عمومی وزارت علوم ، قائم مقام ستاد خیرین وزارت علوم، جمعی از خیرین و واقفین آموزش عالی و روسای دانشگاه ها و پارک های علم و فناوری را از شرکت کنندگان در این گردهمایی عنوان کرد.

وی همفکری، هماهنگی و هم افزایی هر چه بیشتر به منظور تبیین و ترویج گفتمان خیرین آموزش عالی و نیز افزایش نقش و جایگاه فرهنگ وقف و امور خیریه در پیشبرد امور و استفاده حداکثری از تمامی ظرفیت های مردمی برای توسعه و تقویت عرصه علم و فناوری را از مهم ترین اهداف این گردهمایی معرفی کرد.

دبیر ستاد خیرین وزارت علوم، تکریم و تجلیل خیّرین را از دیگر اهداف این گرهمایی عنوان کرد و با اشاره به بی سابقه بودن آن، این گردهمایی را نقطه عطفی در تاریخ آموزش عالی کشور معرفی کرد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار