۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ ۰۸:۱۸
کد خبر: ۱۰۲۵۹

بیانیه ی زنان دانشکده ادبیات و الهیات دانشگاه علامه در حمایت از زنان و کودکان یمن؛


به گزارش عطنا زنان دانشکده ی ادبیات و الهیات دانشگاه علامه طباطبائی در حمایت از زنان و کودکان بی گناه یمن بیانیه ای به شرح زیر صادر کردند.


بنی آدم اعضای یک پیکرند                   که در آفرینش ز یک گوهرند


بشر از قرون اولیه تا کنون برای بدست آوردن آزادی ،رنج ها برده و زحمات زیادی کشیده و مبارزات خونین و طولانی را پشت سر گذاشته که همواره مورد حمایت مصلحان ،اندیشمندان و مردم بیدار جهان نیز قرار گرفته است.


علی رغم تحولات مطلوب در زمینه دستیابی جامعه جهانی به اصول و موازین بین المللی  برای رعایت حقوق بشر و حفظ صلح، امنیت و وفاق بین المللی، متاسفانه در طول چند سال گذشته کشورهای حامی تروریست مهم ترین دستاورد بشریت یعنی "صلح جهانی "را به خطر انداخته و با بی اعتنایی به افکار عمومی و حقوق بشر بن تخریب مدارس و گشتار زنان و گودکان بی پناه می پردازند.


شگفتا! چگونه است مدعیان حقوق بشر که حتی تحمل پوشش زنان مسلمان را ندارنند در مقابل گشتار وحشیانه زنان و کودکان در یمن سکوت اختیار کرده اند؟ ؟ ! !


ما زنان دانشکده های ادبیات فارسی و زبانهای خارجی و نیز الهیات و معارف اسلامی دانشگاه علامه طباطبایی ،ضمن محکوم کردن کشتار زنان و کودکان بی پناه یمنی و همچنینتاکید براینکه آنچه امروز بر زنان و کودکان یمن می رود یک فاجعه بزرگ انسانی است از همه زنان متعهد و اندیشمند دانشگاهای ایران میخواهیم در برابر این فاجعه عیر انسانی سکوت نکنند و کشتار زنان و کودکان را در کشور یمن محکوم نمایند.


003


004


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار