نشست «سلبریتیگری؛ منطق دنیای امروز» در دانشگاه علامه طباطبائی به همت انجمن علمی ارتباطات و همکاری پژوهشکده ارتباطات دانشگاه علامه در سالن همایشهای دانشکده ارتباطات این دانشگاه برگزار شد.
به گزارش خبرنگار عطنا، در نشست تخصصی«سلبریتیگری؛ منطق دنیای امروز» که دوشنبه، 17 اردیبهشتماه برگزار شد، هادی خانیکی، مدیرگروه ارتباطات دانشگاه علامه طباطبائی، سید محمدمهدی خویی، استادیار گروه جامعهشناسی دانشگاه علامه طباطبائی و صادق پیوسته، دانشجوی دکتری جامعهشناسی دانشگاه علامه طباطبائی سخنرانی کردند.
در این نشست، سید محمدمهدی خویی، به تعریف گفتمان و هژمونی پرداخت و اینکه سلبریتیها برای اینکه خود را در درون ساختار طبقه متوسط بازتولید کنند موقعیت سوژهگی ایدهآل یک نظام معنایی میشوند.
هادی خانیکی، مدیرگروه ارتباطات دانشگاه علامه طباطبائی نیز از منظر نگاه «گی دبور» به مسئله سلبریتی و نمایشی شدن آن پرداخت و در پایان صادق پیوسته هم به پیشینه موضوعهای داخلی و خارجی در مورد سلبریتی اشاره کرد.