۳۰ خرداد ۱۳۹۶ ۰۹:۱۶
کد خبر: ۹۱۳۲۸
alireza rahaee

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد از تعیین تکلیف شرایط مصاحبه دکتری و انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد خبر داد.


به گزارش عطنا، علیرضا رهایی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد در گفت‌وگو با فارس، گفت: نتایج اولیه دوره‌های دکتری تخصصی با آزمون و بدون آزمون 1396دانشگاه آزاد اسلامی از ساعت 10 امروز سه شنبه 30 خرداد اعلام خواهد شد.
وی افزود: داوطلبان می‌توانند با مراجعه به سامانه این مرکز به نشانی www.azmoon.com از وضعیت خود مطلع شوند و اطلاعیه مرکز سنجش و پذیرش در ارتباط با نحوه اعلام نتایج دوره دکتری تخصصی و چگونگی و زمان مصاحبه داوطلبان دعوت شده به این مرحله را از طریق سامانه مذکور مشاهده کنند.


رهایی همچنین در خصوص زمان مصاحبه‌ها اظهار کرد: حد نصاب‌ها در مقطع دکتری مشخص شده و زمان مصاحبه‌ها نیز با اعلام نتایج اولیه اعلام می‌شود.


وی در پایان در رابطه با زمان انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد نیز گفت: برخی کدرشته‌محل‌های دانشگاه آزاد دارای مجوز یک‌بار پذیرش بودند که برای قطعی شدن مجوز این کدرشته‌محل‌ها پیگیری کردیم و امیدواریم بتوانیم انتخاب رشته را تا پایان این هفته آغاز کنیم.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار